A Lexus tenen molt clar que el millor que poden fer per continuar avançant la seva quota de mercat a Europa no és cap altra cosa que intentar augmentar les vendes dels seus models ja més reeixits. És per això que, més enllà d'haver renovat recentment al seu NX, el seu SUV de mida mitjana, la marca japonesa també va actualitzar recentment l'UX el germà petit que es posiciona com un dels SUV compactes més atractius del moment.
Es pot tenir en compte que aquest Lexus UX no té gens senzill a Europa, entre altres coses perquè rivalitza contra grans noms com és el cas de l'Audi Q3, el BMW X1 o el Mercedes mateix GLA, un dels models més venuts del seu segment.
Evidentment el punt fort d'aquest model, com passa amb la resta de models de Lexus, és que arriba de sèrie amb un motor híbrid pur, una cosa que la immensa majoria dels seus rivals directes no poden dir i que, més enllà d'ajudar-lo a aconseguir l'etiqueta ECO de la DGT, li ajuda també a ser un model perfecte tant per al dia a dia a les grans ciutats gràcies ja que pot conduir en manera 100 × 100 elèctric, així com per reduir de forma dràstica el consum respecto alguns dels seus rivals directes.
Els nous acabats de l'UX
Això sí, més enllà que comptin amb motors híbrids amb diferents tipus de configuració, un altre dels punts molt atractius d'aquest model és que Lexus l'ha dotat amb l'àmplia gamma quant a acabats. És més, ara la marca japonesa han traduït dues noves versions d'aquest UX, dos nous acabats anomenats Prèmium i Bussiness City+.
En els dos casos aquests dos acabats tan sols es pot configurar amb la motorització que compta amb tracció davantera i amb un motor híbrid de 184 cavalls de potència que va unit a una transmissió automàtica tipus CVT.
En el cas del Premium, té un preu de 41.300 euros i arriba amb, entre altres coses, llums LED per a la circulació diürna, pilots posteriors LED, fars antiboira LED, sensors davanters i posteriors d'aparcament, llantes d'aliatge de 17 polzades, climatitzador bizona, control de creuer adaptatiu i limitador de velocitat, assistent d'arrencada en pendent, sistema de precol·lisió amb detecció de vianants i ciclistes, detecció d'angle mort, càmera de visió posterior, Bluetooth i sistema d'info-entreteniment amb pantalla tàctil de 8 polzades. El Bussiness City+, que té un preu de 41.900 euros afegeix les llantes de 18 polzades.