A Kia tenen molt clar que el seu gran objectiu de cara a aquest 2023 és fer del seu Sportage el model més venut de la seva categoria al nostre país. De moment és un objectiu que tenen al seu abast, entre altres coses perquè el Sportage pot presumir de ser ara el sisè cotxe més venut a Espanya i, sobretot, el líder dins del segment dels C-SUV.
Això sí, veient els bons resultats del Hyundai Tucson el mes d'octubre passat, un mes en què el Tucson va acabar per davant del Sportage, i que a més el model de Hyundai està a menys de 500 vendes del Sportage, a Kia han optat per bones promocions per intentar que al novembre i al desembre el seu Sportage es consolidi com el C-SUV de referència a les nostres carreteres, una cosa que no ha aconseguit mai.
Es pot destacar que l'èxit d'aquest Kia no és casualitat, sinó fruit de l'excel·lent feina que ha fet la marca amb la nova generació d'un model que, com és habitual en el fabricant, disposa d'unes de les gammes més àmplies d'opcions mecàniques dins del seu segment i, a més, d'una de les millors relacions qualitat/preu a Espanya.
El Kia Sportage no afluixa el ritme
I és que, tal com podem veure al configurador de la marca, la versió d'accés d'aquest model té un preu de partida que es queda per sota dels 26.000 euros. Això sí, comptant que és un preu associat a condicions específiques de finançament, sumant els interessos i comissions el preu final a terminis supera els 33.000 euros.
En qualsevol cas, el millor d'aquest model és que arriba de sèrie amb un motor de gasolina de 150 cavalls de potència associat a un sistema de micro hibridació lleugera i a una transmissió manual, una mecànica que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
A més, per molt que es tracti de la versió d'accés, el Sportage més senzill de tots arriba molt ben dotat de sèrie referent a tecnologia, equipament i ajuts a la conducció, sent un dels millors de la seva categoria en aquest aspecte.
No és estrany llavors que, sent com és ja el rei de la seva categoria a Espanya i amb promocions així, Kia hagi deixat KO a Hyundai i a la resta de marques que pretenen robar-li vendes a un dels SUV de moda a Espanya.