Dacia continua creixent al nostre mercat a passos gegantescos. La marca romanesa ha aconseguit acabar l'any ni més ni menys que dins del top 10 de fabricants amb més nombre de vendes a Espanya, un mercat que no és que sigui precisament senzill.

I ho ha fet en una més que meritòria novena plaça, una posició que situa a Dacia per davant de, per exemple, grans marques com Ford, Opel, Skoda o Fiat, marques molt assentades a les nostres carreteres.

És més que conegut que el principal reclam de Dacia són els seus preus. Els romanesos, de la mà de Renault, la seva marca 'mare', van tenir molt clar des del principi que la seva intenció no era cap altra que la de convertir-se en la marca 'low cost' de referència a Espanya i, amb això, ser també una de les marques més venudes. Dit i fet.

Un èxit que ha portat els romanesos a fer un important pas endavant en la qualitat dels seus models. Entre altres coses perquè a Dacia s'han adonat que, tant en el cas del Duster com del Sandero, cada vegada són més els que decideixen ignorar les versions més bàsiques i anar a buscar versions superiors.

Entre altres coses perquè, per molt que aquestes versions superiors quant a motor i acabats no tinguin un preu tan ganga com les versions més espartanes, sí que continuen sent models molt atractius quant a preu.

El preu de la nova versió del Dacia Jogger continua demostrant que la marca té les coses molt clares

És per això que Dàcia ha optat per continuar apostant per aquesta estratègia de models ben dotats a preus molt atractius amb la nova versió del Jogger, l'últim model de la marca que ha arribat al nostre mercat.

Un Jogger que es posiciona com el familiar de Dacia i que ara estrena una nova versió perfecta per a famílies nombroses, ja que compta amb tres files de seients (2+3 +2) amb capacitat així per a fins a 7 passatgers.

Però, sent conscients de què molts optaran per aquesta versió donats els seus bons preus, en el fabricant han decidit també ampliar la seva gamma de motors, en la qual fins ara tan sols estava disponible un 1.0 litres ECO-G de 100 cavalls de potència i 170 Nm amb tecnologia bifuel per poder funcionar amb gasolina i amb GLP que li permet lluir l'etiqueta ECO.

Ara se li suma un motor de gasolina de 1.0 litres TCe amb tres cilindres que lliura 110 cavalls de potència i 200 Nm de parell màxim. En els dos casos, això sí, la transmissió és manual i la tracció és davantera.

 

En el cas del Jogger de 7 places, tan sols es podrà associar a dos acabats, el Comfort i el S.L. Extreme, els dos molt ben dotats i que s'allunyen molt quant a qualitat dels més bàsics de Dacia.

Però el que realment ha impactat ha estat el preu fixat per Dacia per a aquestes dues versions del Jogger. La versió amb motor TCe de 110 cavalls té un preu de 16.598 euros en el cas de l'acabat Comfort i de 17.848 euros amb el S.L Extreme. En el cas de l'Eco-G de 100 cavalls, tan sols està disponible amb el Comfort per 17.954 euros. Preus, els tres, que segueixen fent d'aquest Dàcia familiar una ganga es miri per on es miri.