A Honda són molt conscients de què, per molt que el futur passi pels models elèctrics, els motors híbrids s'ha convertit en una de les autèntiques revelacions a Europa en els últims anys. Entre altres coses perquè, tal com va passar al seu dia amb els dièsel, aquest tipus de motors compten amb una petita bateria que els permet circular a molt baixes velocitats en manera 100 × 100 elèctric, que al seu torn acaba derivant en un consum molt menor que els motors de combustió tradicional.
És per això que, veient-ne altres que Toyota s'ha convertit de l'autèntica líder a nivell mundial, a la marca japonesa anotat per llançar una nova versió d'un dels seus models més interessants al nostre país.
Es tracta del Honda Jazz en la seva versió Crosstar, una versió de l'utilitari d'ona que compta amb una carrosseria més elevada i que l'apropa més als SUV i que converteix així aquest model en un principal rival del Toyota Yaris Cross, un dels models de moda a les carreteres espanyoles.
El Honda Jazz Crosstar, un model molt a tenir en compte
El millor en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu de partida d'aquest model es queda per sota dels 30.000 € sempre que es finança la compra amb la marca japonesa.
És cert que no és un preu baix, però estem davant d'un model que arriba amb un motor híbrid de 122 cavalls de potència i, sobretot, molt ben dotat de sèrie. I és que ja desdoni-la versió més senzilla compte, entre altres coses, amb fars LED, control de creuer adaptatiu, Apple CarPlay, Android Auto, lector de senyals de circulació, climatitzador automàtic, navegador, càmera posterior, instrumentació digital, seients i volant calefactables, accés i engegada sense clau, llantes d'aliatge i alerta de carril.
Tenint en compte que aquest tipus de models estan cada vegada més de moda a Espanya, no seria estrany que aquest Honda, compta a més amb un disseny realment diferenciat de la resta i una mecànica híbrida que a més et permet reduir l'etiqueta ECO de la DGT, s'acabarà convertint en un dels models no tan sols més venuts de la marca japonesa, sinó també en una de les opcions més buscades en un segment que no deixa de créixer en compte quota de mercat a les carreteres espanyoles. En Toyota, evidentment, estaran molt atents a la seva evolució de vendes.