Audi, com bona marca prèmium que és, passa per ser un dels fabricants amb una oferta de cotxes més gran al nostre país, amb carrosseries de tota mena i, a més, amb opcions mecàniques també molt variades.

Conscients que les seves marques rivals, Mercedes i BMW, també aposten per tenir una àmplia varietat de cotxes i de mecàniques, els dels quatre cèrcols no es volen quedar enrere en aquest sentit.

 

És per això que, malgrat que el seu Audi A3 no és que tingui ara l'èxit que tenia fa ja uns anys, quan podia presumir de ser un dels models més venuts de la gamma, el seu compacte passa per ser un model que compta amb una variant realment molt atractiva quant a preu.

I aquesta variant no és cap altra que la que compta amb un motor híbrid endollable, una mecànica habitual en el grup Volkswagen i que és present també en models de Volkswagen, Cupra, Seat i Skoda.

L'Audi A3 PHEV, un compacte prèmium molt complet

El millor en aquest cas és que, més enllà que aquest motor li permet lluir l'etiqueta ZERO de la DGT, que no és poca cosa, gràcies a comptar amb la mecànica PHEV aquest A3 pot recórrer més de 40 quilòmetres en manera cent per cent elèctric, el que el converteix en una opció molt polivalent.

Si optem per carregar-lo diàriament a casa, aquest model ens serveix com un elèctric per al dia a dia en trajectes curts i, a més, és un model perfecte també per afrontar viatges més llargs amb el seu motor de combustió. La mecànica en conjunt acaba oferint una potència de 204 cavalls de la mà d'una transmissió automàtica, un canvi també cada vegada més demandat a Espanya.

 

Tenint en compte les promocions de la marca i els ajuts del Pla MOVES a la compra de models amb etiqueta ZERO de la DGT, aquest Audi A3 PHEV acaba tenint un preu que gira entorn dels 36.000 euros, una quantitat interessant per a un compacte prèmium amb un motor d'aquestes característiques.

Fan gust molt bé a Audi que el seu A3 continua estant a l'ombra d'altres models com és el cas del Q3 i que els compactes ja no tenen el pes que tenien fa un temps, però és no significa que no continuï sent una de les millors opcions avui dia en el seu segment.