Com no podia ser de cap altra forma, tenint en compte que a Ford són molt conscients que els elèctrics seran els models que mirin les carreteres europees i mundials d'aquí a uns anys, la marca americana està centrant bona part dels seus esforços a ampliar la gamma de models amb aquest tipus de motors al seu catàleg.

Per a això, com bé saben els que sempre estan molt atents a les notícies de la marca americana, Ford ha arribat a un acord amb el grup Volkswagen pel qual la marca americana podrà fer ús de la plataforma que utilitzen en marques com Volkswagen, Škoda o Audi per fabricar els seus elèctrics, de tal manera que evidentment això implicarà un estalvi de costos a l'hora de fabricar-los per part del fabricant dels Estats Units.

 

El millor en aquest cas és que, com no podia ser també de cap altra manera tenint en compte que els SUV s'han convertit a la carrosseria de moda tant a Europa com en bona part dels mercats a nivell mundial, un dels models que no serà fruit d'aquesta col·laboració és precisament un SUV elèctric, un model que a més recuperarà un dels grans noms de la marca americà a Europa.

El Ford Capri es converteix en un SUV elèctric

No és altre que el de Capri, el nom que va tenir un cupè esportiu de dues portes que triomfo en els anys 80 a les carreteres europees i que ara la marca americana ha volgut recuperar per donar-li vida a un nou model que, evidentment, no té res que veure amb l'original.

Un model que estarà basat en la mateixa plataforma que tenen models actuals com el Škoda Enyaq, el Volkswagen ID.5 i l'Audi Q4 Sportback però que, com bé podem veure a la publicació del dissenyador Avarvarii, comptarà amb el llenguatge propi de disseny de Ford, llenguatge ja característic amb els seus models elèctrics com és el cas del Mustang Mach-i.

 

Si bé és cert que són molts els que ja s'han mostrat en contra que Ford utilitzi l'icònic nom de Capri per a un SUV elèctric, a la marca saben molt bé que, una vegada passen aquestes tempestes, com va passar amb el Mustang Mach-i, al final els seus elèctrics acaben tenint bones xifres de vendes, i aquest Capri apunta a ser un model molt reeixit a les carreteres del vell continent, entre altres coses perquè els seus 'germans' del grup Volkswagen estan cada vegada més assentats a les carreteres.