A falta de saber els resultats totals de vendes del mes de desembre passat i per tant saber en quina posició ha acabat el Fiat 500, a la marca italiana tenen molt clar que el millor que poden fer és continuar apostant per grans promocions per fer del seu model estrella a Espanya un dels models també més venuts.

Un Fiat 500 que, almenys en la seva versió de gasolina, no té gaire futur per davant, entre altres coses perquè el fabricant ja ha pres la decisió d'apostar-ho tot o gairebé tot als cotxes 100 × 100 d'elèctrics. Però això significa que, fins que no desaparegui del tot, el 500 de gasolina continua sent una de les millors opcions al nostre país, entre altres coses perquè és una de les opcions més barates.

És més que evident que sent com és un model amb unes dimensions molt compactes i pensat per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans o interurbans no pot presumir de ser un cotxe polivalent, sinó més aviat pensat per a aquells que busquen un cotxe per a una o dues persones amb molt poc equipatge de forma habitual i que es moguin en distàncies curtes normalment lluny de les autopistes.

L'oferta del Fiat 500 a Espanya

Tal com podem veure al configurador de la marca italiana, l'oferta actual passa per un procés de finançament amb un preu de partida de poc més de 10.000 euros per a la versió més senzilla d'aquest 500 que acaba derivant en un preu a terminis que es queda per sota dels 16.000 €.

 

Un dels aspectes positius d'aquest model és que, més enllà de tenir un disseny molt atractiu i una personalitat pròpia que el distingeix clarament de la resta de models de la seva categoria, a Fiat han optat per dotar-lo de sèrie amb un sistema de micro hibridació lleugera, de tal manera que des del 500 més senzill de tots ja pot lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

Tenint en compte que és un model pensat per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans, que compti amb aquesta etiqueta de la DGT que és un punt molt al seu favor, i més tenint en compte que cada vegada són més grans les restriccions al nostre país, especialment a les grans ciutats. No seria estrany llavors que aquest 500 continués sent un dels cotxes més venuts a les nostres carreteres.