Tenint en compte el seu preu, és lògic que el Dacia Sandero pugui presumir de seguir sent el cotxe més venut a Espanya sinó de fer també la referència a Europa, sobretot arran de l'augment generalitzat de preus en la indústria d'automòbil i, a més, la pèrdua de poder adquisitiu de molts conductors al nostre país a Europa.
Això sí, que el Dacia Sandero arrasi per tenir un preu molt baix no significa que per quantitats similars o una mica més elevades no puguem tenir opcions també gaire interessants, fins i tot opcions 100 × 100 elèctriques que, com passa en aquest cas, es converteixen en cotxes realment interessants per a aquells que es mouran de forma habitual per entorns urbans interurbans i per tant tampoc no necessiten grans xifres en el que es refereix autonomia.
El Citroën C3 elèctric és una ganga
És més, un dels models que realment més vendes li pot robar al Dacia per a aquells que busquen fer el pas i fer-se amb un cotxe 100 × 100 elèctric però busquin una mica més interessant i complet en tots els sentits respecte al Spring és el nou Citroën C3.
Es pot destacar l'encert de la marca francesa amb aquesta nova generació no tan sobre el que es refereix a la seva transformació passant d'un utilitari a un crossover que compta amb un disseny realment atractiu, sinó també a l'hora d'apostar per una versió 100 × 100 elèctrica que compta ara amb un preu molt similar a la versió de combustió gràcies al retorn dels ajuts del govern.
Comptant amb totes les promocions i amb els esmentats ajuts, la versió d'accés d'aquest model té un preu que es queda per sota dels 16.000 €, un preu molt Top per a un model que arriba en la seva versió més senzilla de totes amb un motor de 112 cavalls de potència i una autonomia de poc més de 300 km, xifres més que suficients per a un elèctric urbà i, sobretot, a un preu tan baix.
És cert que és bastant més car que el Dacia Spring, també elèctric, i més car que el Dacia Sandero, de combustió, però és sens dubte una de les millors opcions per fer el salt als cotxes elèctrics pagant una mica més respecte al cotxe que reina a Europa.