Una de les raons per les quals fa moltes dècades que Volkswagen és una de les marques amb més quota de mercat a Europa és perquè el fabricant alemany sempre sap molt bé llegir quines són les necessitats del mercat i, sobretot, quins són els segments en els quals ha d'incidir per anar augmentant a poc a poc el seu pes a les carreteres del vell continent.
En aquest sentit, tan sols fa falta veure la gamma de models que componen actualment el catàleg de Volkswagen per adonar-se que els SUV s'han convertit en una de les seves millors armes. És més, no és casualitat que en el passat 2022 el Volkswagen més venut a Europa no fos precisament del Golf, un compacte, sinó que fos el T-Roc, un SUV de mida urbana.
Això sí, si bé és cert que són precisament els SUV més compactes els que més vendes aconsegueixen a nivell europeu per part de la marca alemanya, entre ells el T-Roc, el T-Cros i el Tiguan, cap destacar que a la marca alemanya acaben de presentar l'actualització del germà gran de tots aquests models, el SUV més ben dotat en tots els sentits de la marca alemanya: el Touareg.
Volkswagen actualitza el seu Touareg
Una actualització de meitat de cicle que, tal com podem veure en les imatges, no ha arribat de la mà d'una revolució referent a l'apartat estètic sinó, com sol ser habitual és la marca alemanya, per petits canvis que, això sí, actualitzar la imatge d'un model destinat als que no tenen precisament un pressupost baix.
En aquest sentit, sent com és el SUV més Top del fabricant, en Volkswagen l'han dotat amb l'últim en tecnologia tant el que es refereix al seu equipament, tots els relacionat amb l'apartat de connectivitat. El millor en aquest cas és que, a diferència del que sol ocórrer en algunes marques, Volkswagen, que l'acaba de presentar, ja anunciat que serà aquest mateix estiu quan es posarà a la venda, per la qual cosa la seva arribada als concessionaris espanyols és imminent.
Un Touareg que continuarà apostant per diversificar la seva oferta mecànica, amb opcions amb motors de combustió tant la gasolina com dièsel així com amb una opció híbrida endollable que comptarà amb fins a 100 km d'autonomia elèctrica. Fan gust molt bé a la marca que no serà en cap cas és un model més venut a Espanya, però també sap que és un model que ajuda a continuar posicionant al fabricant diversos esglaons per sobre respecte als seus rivals generalistes.