Ford pot presumir de ser un dels gegants del món de l'automobilisme, una marca que té presència en tots i cada un dels mercats importants a nivell global i que, a més, és una de les més venudes.

L'èxit de la marca nord-americana no rau tan sols en la seva experiència i en el fet que sigui present a molts mercats, sinó en el fet que sap molt bé quins models han de posar a la venda a cada un d'aquests mercats.

I és que, com bé saben en Ford així com en la resta de fabricants de pes, no tenen a veure res les tendències i els gustos de mercats com el d'Europa amb l'americà, el de la Xina o els mercats de l'Orient Mitjà.

 

És per això que, per molt que a Europa Ford hagi optat per suprimir a tots els seus catàlegs les seves berlines, aquest tipus de models sí que continuen molt presents en mercats com el de la Xina o el de l'Orient Mitjà.

És més, com bé saben els amants de les berlines, per molt que ni a Europa ni als Estats Units no es continuïn venent models com el Mondeo o el Taurus, aquests dos segueix més que vius en aquests mercats.

Ford renova el seu Taurus per continuar sent una berlina top a l'Orient Mitjà

Mentre que el nou Mondeo ha estat desenvolupat precisament a la Xina i llançat i el gegant asiàtic, un dels mercats en els quals té més presència, la idea de Ford amb el Taurus és que continuï sent una referència en mercats com el de l'Orient Mitjà.

Per això han actualitzat aquest model del qual, això sí, es desconeixen encara els seus preus i en quins mercats exactament arribarà primer. Un Taurus que es continua basant en l'antic Mondeo i que ha rebut ara un rentat de cara per donar continuïtat a la seva vida comercial a certs mercats.

 

Com bé podem veure en les imatges, aquest nou Taurus continua tenint aquesta imatge de berlina i sedan robusta i esportiva, que encaixa perfectament amb les necessitats i gustos que avui dia ja no són els habituals al vell continent.

Això sí, a nivell de motor, aquest nou Taurus no apostarà per l'electrificació, sinó que continuarà comptant exclusivament amb un motor 2.0 Ecoboost de 4 cilindres i un motor que, presumiblement, serà el mateix que munta el nou Mondeo, amb una potència de 245 cavalls.

Un model que, com apunten en Ford, s'ha posat a prova en condicions molt adverses com són les de les altes temperatures pròpies de l'Orient Mitjà, amb resultats més que positius. No arribarà a Europa, per desgràcia per a gaires, però és evident que aquest Taurus, tenint en compte això sí que ja no compta amb la popularitat amb què comptava fa anys, continua sent una de les icones d'aquí a un segment que continua molt viu lluny del vell continent.