Va ser fa ja uns anys quan Citroën va decidir donar un pas endavant i llançar la seva pròpia marca prèmium: DS. Si bé és cert que la marca francesa sap molt bé que serà pràcticament impossible robar-los vendes a marques com Mercedes, BMW i Audi, tres fabricants que estan més que assentats al nostre país, fan gust també molt bé que posar a la venda models que s'apropen molt més als prèmium que els generalistes amb preus més assequibles l'estratègia comercial que pot acabar sent positiva.
En aquest sentit, veient les xifres de vendes del mes de gener passat, el primer mes d'aquest 2023, sembla evident que aquesta estratègia li està donant fruits a Citroën. I és que, per primera vegada en molt temps, la seva marca prèmium ha aconseguit situar un dels seus models i dels 100 més venuts al nostre país.
Per molt que aquest DS7, un dels seus models més ben dotats en tots els sentits, hagi acabat amb tan sols 167 matriculacions i ho hagi fet en la posició 97 d'aquest Top 100, una posició molt menor, el fet que ja hagi entrat en aquest Top 100 és una molt bona notícia per al fabricant.
El DS7, un SUV prèmium PHEV amb un preu molt top
És per això que, amb l'evident intenció de continuar augmentant la seva quota de mercat a les carreteres espanyoles, a la marca francesa optat per aplicar-li un interessant descompte a la versió que compta amb un motor híbrid endollable, probablement la versió més atractiva dins de la seva gamma.
Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el descompte actual és de més de 3.000 €, pel que el preu de partida d'aquesta versió és ara de 46.500 €. Es pot tenir en compte, això sí, que és una oferta associada a condicions específiques de finançament, per la qual cosa comptant amb els interessos i les comissions, el seu preu acabarà sent evidentment més alt.
Qualsevol cas, tractant-se d'un motor híbrid endollable, en aquest cas una mecànica de 225 cavalls de potència que li permet tenir més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, permet al seu torn que aquest DS7 llui l'etiqueta ZERO de la DGT i s'aprofita si a tots els avantatges que això implica.
Sense arribar a tenir evidentment el preu que tenen alguns models d'aquesta categoria però de marca prèmium, entre altres coses perquè tampoc no tenen la mateixa qualitat, així que aquest model de luxe de Citroën pot presumir de ser un model que se situa un esglaó per sobre de la immensa majoria de generalistes.