Dacia sempre s'ha caracteritzat per ser una marca que pren molt bones decisions a l'hora de llançar els seus nous models al mercat. Si bé és cert que, evidentment, no tots els Dacia tenen el mateix èxit a Espanya i a Europa, també ho és que els últims anys la marca romanesa ha encertat en la majoria dels casos.

Un molt bon exemple d'això és el Dacia Spring, el seu primer model 100 × 100 elèctric que pot presumir, com passa amb la resta de models del catàleg del fabricant associat al grup Renault, de tenir un preu tan baix que es converteix en el millor argument de venda.

 

Això sí, veient les seves xifres de vendes, com passa també amb el Sandero, per molt que sigui un model molt senzill i amb prestacions molt inferiors a la de la immensa majoria dels rivals al seu mercat, el Spring s'han aconseguit fer amb un buit i al nostre mercat, sent en el passat 2022 el vuitè model elèctric més venut a Espanya amb més de 1000 matriculacions.

Dacia llança una versió Extreme del seu Spring

I segurament amb la intenció d'augmentar encara més la seva quota de mercat a Espanya gràcies a tots per llançar una nova versió d'aquest Spring, una versió que el converteix en un elèctric més interessant en l'apartat estàtic, dotant-lo d'una imatge més esportiva.

Tal com podem veure en les imatges, aquesta nova versió Extreme del Dacia Spring correspongui a més a l'acabat topall de gamma, amb el que porta amb el millor equipament possible del fabricant en aquest model que, si bé és cert que està en molts casos molt allunyat de la majoria dels elèctrics més venuts a Espanya, es converteix en una opció molt bona també per relació qualitat preu.

 

Entre altres coses a més perquè Dacia ha decidit augmentar la potència de la seva mecànica elèctrica, comptant ara amb 65 cavalls de potència, 20 més que la de la versió més senzilla, ajudant així que tinguin les millors prestacions i que no sigui tan limitada.

L'únic problema en aquest sentit és que aquest increment de potència ha arribat de la mà d'una petita pèrdua d'autonomia, que continua sent d'al voltant de 300 km en una conducció 100 × 100 urbana, que és precisament el terreny del joc en el qual aquest model millor juga les seves cartes.

Quant al preu, aquest Dacia Spring Extreme parteix des dels poc més de 22.000 €, encara que comptant amb els ajuts del pla MOVES i els descomptes de la marca, el seu preu pot arribar a ser molt més baix.