Veient les xifres de vendes del Dacia Sandero en els últims anys, és evident que en el fabricant romanès no necessitava tampoc estratègies comercials gaire agressives per continuar fent d'un dels models més venuts tant nostre país, als principals mercats a nivell europeu.
Tanmateix, conscients llavors que cada vegada són més les marques low-cost que estan arribant a les carreteres europees, té molt clar que intentaran treure tot el partit possible al que és el seu model més d'èxit des de fa ja molts anys. És per això que han inclòs també al sender dins de la gamma d'edicions especials Extreme que han llançat últimament, en la qual també hi ha models com el Duster o el Jogger.
Una edició especial que, converteix a aquest Sandero en una opció potser una mica més interessant el que es refereix a l'apartat estètic, amb alguns detalls que el converteixen en un model més agressiu i aventurer, sobretot tenint en compte que va unida a la carrosseria Stepway, que s'apropa molt més als SUV que la carrosseria normal.
El Dacia Sandero Stepway Extreme, excel·lent relació qualitat/preu
Doncs segur serà habitual cada vegada que una marca posa a la venda una edició especial d'un model, aquest Dacia Sandero Stepway Extreme arriba associat a la millor combinació possible el que es refereix d'equipament i mecànica. Quan el seu acabat, arriba amb el denominat Up & Go, l'acabat que compta amb el millor equipament dins del seu catàleg i en la qual no es troba a faltar res imprescindible de menys i que, de fet, el deixa al mateix nivell que bona part dels seus rivals directes.
Però un dels grans arguments de venda d'aquest model és que arriba a més amb el motor de gasolina 1.0 ECO-G de 100 cavalls de potència que, tenint en compte que també pot funcionar amb GLP, li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Com al preu, sent com és un Dacia, no deixa de ser també un dels seus millors arguments de venda. I és que aquesta configuració té un preu de partida que es queda per sota dels 18.000 €, és a dir, es queda per sota de la immensa majoria dels preus de partida que tenen els SUV de mida urbana més compactes però amb pitjor equipament i amb motors que no els permeten tenir l'etiqueta ECO de la DGT, d'aquí que molts parlin d'aquesta edició especial com una de les millors opcions quant a relació qualitat preu actualment a Espanya.