No és que sigui precisament cap secret que un dels principals arguments de venda per part de marques com Dacia o MG, les marques low-cost de referència a les carreteres espanyoles, són els seus baixos preus. I és que, tal com podem veure als catàlegs d'aquests dos fabricants, la immensa majoria dels seus models es queden un o diversos esglaons per sota dels seus rivals directes referent al seu preu, especialment en les versions més senzilles dels seus models més senzills.
Això sí, es pot destacar que hi ha vida més enllà d'aquests dos fabricants low-cost, especialment per a aquells conductors que busquen fer-se amb un cotxe nou però tinguin un pressupost ajustat, i vulguin optar per una opció també de baix cost però que no sigui ni de la marca romanesa ni de la marca xinesa.
I allà és on apareix segurament una de les opcions més interessants del mercat que, per molt que no pugui presumir de ser un model precisament molt venut, compta amb un argument molt al seu favor, que no és cap altre que el de ser el crossover amb transmissió automàtica més barat a les carreteres espanyoles.
El DFSK 500, una ganga a Espanya
No és altre que el DFSK 500, un model que compta amb una oferta actualment que el deixa per un preu de partida per sota dels 17.000 €, un preu que per molt que vagi associat a condicions específiques de finançament el converteix en una de les opcions més interessants, especialment per a aquells que busquin una transmissió automàtica, un tipus de transmissió cada vegada més demandada a les carreteres espanyoles.
En aquest cas aquesta transmissió automàtica va associada a una mecànica de gasolina de 106 cavalls de potència, un motor que evidentment ens ofereix unes prestacions molt esportives però que sí que és més que suficient per moure's amb facilitat en entorns urbans interurbans, que no deixen de ser el millor terreny de joc de models d'aquesta mida i d'aquestes característiques.
Pel que es refereix a l'equipament, sense ser evidentment una meravella, sí que arriba més que bé dotat de sèrie, sent també un dels seus principals arguments de venda davant models més consolidats i de marques molt més reeixides al nostre país com és el cas de Dacia o MG.