A Citroën poden presumir d'haver pres una de les decisions més encertades en els últims anys al mercat espanyol. I aquesta no és altra que la de fer del seu C4, un model que forma part del segment dels contactes, un model clarament diferenciat a la resta dels seus rivals directes quant a disseny.
Si bé és cert que per mida i mesures aquest C4 és un compacte, en Citroën van decidir apostar per donar-li un aire molt més de crossover que l'apropés als SUV, la carrosseria tendència actualment a Espanya i a Europa. Una decisió que, veient les seves xifres de vendes, és evident que ha estat més que acceptada.
És més, al contrari de que molts pensaven tenint en compte que els SUV urbans formen part d'un segment que està anant clarament més a Espanya i que els compactes estan cada vegada més tapats pels SUV, aquest C4 ha aconseguit superar en vendes en el passat 2022 al C3 Aircross, situant-se en la 16 plaça a Espanya i com el segon Citroën més venut tan sols superat pel C3.
L'oferta de Citroën perquè el C4 comenci l'any amb bones xifres de vendes
Tanmateix, per molt que aquest model hagi aconseguit molt bones xifres de vendes al nostre país, sembla evident veient l'oferta actual que Citroën ha posat a sobre de la taula per aquest quatre, que la marca volen que el 2023 sigui encara millor.
I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el fabricant gal a tot per aplicar un descompte que deixa la versió més senzilla d'aquest quatre just per sota dels 20.000 €, una de les barreres psicològiques per a molts conductors al nostre país a l'hora de buscar un cotxe nou.
Gràcies a un descompte de 3800 €, el preu de partida de la versió més bàsica d'aquest compacte es queda en 19.385 euros, preu i una promoció que evidentment van associades a condicions específiques de finançament que, sumant els interessos, acabaran derivant en un preu més alt.
Tenint en compte que arriba de sèrie amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència i un equipament en el qual, malgrat no comptar amb l'últim en tecnologia de la marca, tampoc no llançarem res imprescindible de menys, tot apunta a què, amb ofertes com aquesta Citroën continua tenint en el seu C4 u dels top vendes al nostre país. És més, no són pocs els que apunten que, potser, aquest compacte acaba superant fins i tot al C3 i convertint-se el 2023 al top vendes de la marca a Espanya. Veurem.