Com a bona marca generalista que és, a Citroën solen apostar per tenir presència almenys en tots i cada un dels segments importants al nostre mercat. Això sí, saben molt bé els francesos que tenir un catàleg molt ampli no sempre és sinònim de bons resultats quant a vendes.

Si bé és cert que hi ha marques com Kia o Volkswagen que tenen un catàleg més ampli que el de la gran majoria dels seus rivals directes, també és cert que hi ha marques com Seat o Peugeot que han decidit anar a poc a poc reduint la seva oferta a Europa.

En el cas de Citroën, les seves xifres de vendes l'han convertit fins a la data a la setena marca més venuda en aquest 2022 a Espanya. Una posició destacada en la que, això sí, no tots els models que tenen a la venda a la marca gal·la estan ajudant en el mateix sentit.

 

Els seus models més destacats quant a matriculacions són precisament els models que formen part dels segments que m'han crescut en els últims temps. Així, opcions com el Citroën C3, el C3 Aircross, el C4 o el C5 Aircross, utilitaris, compactes i SUV, es posicionen com els més venuts de la marca al nostre país.

Citroën rebaixa el preu d'un model que no està complint les expectatives

No és precisament en aquesta llista el Citroën C5 X, un model en el qual la marca francesa havia posat molta il·lusió i havia dipositat bona part de les seves expectatives però que, almenys de moment, està decebent.

Si bé és cert que els gals feien gust molt bé que aquest tipus de models familiars, per molt que tingui un disseny diferenciat i tirant més a un crossover que a un monovolum clàssic, no tenen el mateix nivell de vendes que tenen altres models, el que segurament no s'esperaven és que de moment estigués fracassant com ho està fent.

 

És per això que Citroën ha optat per una solució que, normalment, sol donar fruits: un descompte important per a un de les seves millors versions. Tal com podem veure en quecochemecompro.es, la versió híbrida endollable d'aquest C5 X compta amb un descompte de més ni menys que de 7.500 €, sent així el seu preu de partida actualment de 37.600 euros.

Un preu molt atractiu tenint en compte les seves característiques, entre elles el seu motor híbrid endollable, que li permet poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT gràcies als seus més de 50 km d'autonomia elèctrica. Falta saber ara fins a quin punt un descompte tan interessant com aquest va ajudar o no que aquest model arrenqui definitivament quant a vendes al nostre país.