Els que sempre han tingut a Citroën com una de les seves marques de referència saben molt bé que el fabricant francès sol apostar per canviar dràsticament els seus models amb cada una de les noves generacions que surten al mercat.

Un dels grans exemples en aquest sentit és la nova generació del C3, un model que ha passat de ser un utilitari convencional a ser un petit SUV amb un disseny que no tenen res a veure amb el del seu antecessor i amb el que la marca pretén fer un pas endavant a nivell de vendes a Europa, entre altres coses perquè aquest nou C3 passa per ser un dels models més barats tant en la seva versió de combustió com en la seva versió elèctrica.

 

Com no podia ser de cap altra forma, i més tenint en compte l'èxit que ja va tenir en l'anterior generació la versió SUV del C3, el C3 Aircross, la marca francesa a l'optat per seguir els passos del nou C3 convertint al nou C3 Aircross en un model completament diferent i, per a molts, molt més atractiu en tots els sentits.

El nou Citroën C3 Aircross és una opció mes polivalent

I és que tan sols fa falta veure les imatges d'aquesta nova generació d'aquest model per adonar-se de l'enorme salt davant que ha donat la marca francesa referent a disseny, encara que segurament un dels millors arguments de venda que tindrà aquest model respecte a l'anterior és que, en haver guanyat quant a mida, aquesta nova versió podrà disposar de fins a set places, convertint-se així en un dels models més barats de set places a Espanya.

 

Amb un llenguatge de disseny molt semblant al del C3 i compartint a més plataforma amb aquest model, la nova versió Aircross podrà presumir a més de tenir en la seva gamma versions de combustió tradicional, versions amb sistemes d'hibridació i fins i tot una versió 100 × 100 elèctrica.

Un nou model que es llançarà al mercat europeu durant el pròxim estiu i que a punt de convertir-se no tan sols en un dels models més venuts del seu segment sinó que tenint en compte les seves mesures, no seria estrany que li robés fins i tot algunes vendes a models de categories superiors, sobretot perquè és molt probable que es converteixi en un dels models més atractius quant a relació qualitat preu.