El Cupra Born és un d'aquests models que, com bé saben els que estan interessats en un d'ells, pot presumir de tenir un dels dissenys més tirànics i atractius del seu segment, l'opció esportiva dins del grup Volkswagen que comparteix bona part de la seva tecnologia amb l'ID.3.

Això sí, es pot destacar que al nostre país hi ha algunes opcions que se situen potser un esglaó per sota pel que fa a equipament, mida i prestacions, però que, com passa amb el Cupra, poden presumir de tenir un disseny molt atractiu i, en aquest cas, ser un model descapotable.

 

No és cap altra que la versió càbrio del Fiat 500 elèctric, un dels models elèctrics més venuts a les carreteres europees i que de fet es convertirà en el principal argument de venda de la marca italiana a curt i mitjà termini. Si bé és cert que els elèctrics no tens ni de lluny la quota de mercat que tenen actualment els models de combustió, no és que sigui un secret que d'aquí a uns anys seran aquest tipus de motors els que regnin a les carreteres europees.

El Fiat 500 Cabrio és un descapotable molt cool amb 7.000 euros de descompte

Però en aquest cas és que, més enllà de comptar amb un disseny molt atractiu, aquest model, tal com podem veure en quecochemecompro.com, pot presumir de tenir un descompte ni més ni menys que 7000 €, una quantitat que no fa fruit de la unió de les promocions internes de la marca així com de tots els ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca incentivar les vendes de models elèctrics a les carreteres espanyoles.

 

Amb aquest descompte de 7000 €, el preu de partida a la versió més senzilla d'aquest Fiat 500 elèctric descapotable es queda per sota dels 27.000 €, una quantitat que el deixa per sota de la immensa majoria d'elèctrics al nostre país a excepció dels low-cost i que fa que sigui una de les opcions perfectes per a aquells que busquin un model molt cool per al dia a dia a les grans ciutats.

I és que es pot destacar que, com que té una autonomia per sota dels 200 km i compta amb un motor de només 95 cavalls de potència, és més que evident que està pensat gairebé exclusivament per moure's per entorns urbans o interurbans, allunyat d'autopistes i carreteres on la poca autonomia que té no li permet ser un model rellevant.