El Peugeot 2008 és un dels autèntics referents dins de la seva categoria a Espanya. Si bé és cert que té el Seat Arona i el Toyota C-HR per davant quant a vendes acumulades aquest any, es pot tenir en compte que el Seat és un model molt més senzill que el Peugeot i que, en el cas del Toyota, el model japonès compta amb un motor híbrid com el seu millor argument de venda, per la qual cosa és un rival semi directe.
És per això que a la marca francesa estan més que satisfets veient com s'el 2008 pot presumir ara de ser ni més ni menys que el quart cotxe més venut a les carreteres del nostre país, encara que evidentment això no significa que la marca francesa no estiguin molt atents al rendiment i, sobretot, a la relació qualitat preu d'alguns dels seus rivals directes.
I és que són diversos els fabricants que estan apostant per doblar les seves apostes en aquest segment, sent Opel, una marca que també forma part del grup Stellantis com Peugeot, un d'ells.
El Opel Crossland, una alternativa al Peugeot 2008
De les dues opcions que té la marca alemanya en aquest segment, el més barat és el Crossland, un model que té un punt més familiar que el Mokka i menys esportiu però que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, tenen en el seu preu el seu millor argument de venda.
La versió més senzilla d'aquest model, que compta amb un motor de gasolina de 110 cavalls de potència i un equipament de sèrie més que correcte, té un preu de partida que es queda per sota dels 21.000 € comptant amb tots els descomptes i promocions.
Així, tenint en compte que el Peugeot és més bàsic de tots, que compta amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència però amb un equipament i una qualitat als seus materials una mica superior, té un preu de partida que es queda per sota dels 24.000 €, no és un pocs els que consideren que la diferència de preu entre aquests dos models converteix el Opel en una opció més intel·ligent com a compra.
Això sí, veient les xifres de vendes que està aconseguint el model francès i, sobretot, les que està aconseguint el model alemany, que aquest mes de juny passat no ha entrat ni al Top 100, és més que evident que el 2008 continua sent un model molt més d'èxit al nostre país.