No és que sigui precisament un secret que Tesla és una de les marques més ben valorades al mercat mundial. La marca americana ha sabut trobar en els seus models 100 × 100 d'elèctrics la seva millor arma de creixement en els últims anys.
De fet, Tesla ha estat una de les poques marques que des del principi apostat per aquest tipus de models. Una aposta que en els primers temps va resultar ser complicat, però ara que han passat ja uns anys ha evidenciat ser més que correcta.
Com bé saben en Tesla, l'electrificació s'ha convertit ja en una de les principals estratègies de la gran majoria de marques a tot el globus. I no tan sols de marques prèmium com és el seu cas, sinó també de la gran majoria de marques generalistes i fins i tot de les marques low-cost.
En aquest sentit, els d'Elon Musk tenen cada vegada més rivals d'altura. I és que, més enllà de les principals marques prèmium que triomfen a Europa, com poden ser Mercedes, BMW i Audi, són moltes les marques nouvingudes que tenen els models 100 × 100 d'elèctrics les seves millors armes per anar creixent a poc a poc.
Polestar anuncia l'arribada d'un dels seus models més esperats
Una d'elles és Polestar, una marca associada a Volvo central models prèmium 100 × 100 d'elèctrics. Una marca que, tal com han apuntat des de la directiva del fabricant, ha multiplicat les seves vendes en aquests primers quatre mesos de l'any respecte al mateix període de l'any anterior.
Si bé és cert que les vendes d'aquest fabricant estan encara molt lluny de les que sol aconseguir Tesla, també ho és que el fet que vagin a ampliar el seu catàleg de productes els va ajudar, i molt, a continuar creixent de forma constant en els propers anys.
Entre altres coses perquè, més enllà de l'actual èxit del Polestar 2, ha estat precisament en la conferència de premsa en la qual han anunciat algunes de les claus del seu futur quan han assegurat que serà el proper mes d'octubre quan es portarà acabo la presentació del Polestar 3, un dels seus models més esperats.
I és que, per molt que la berlina ja els estigui donant molt bons resultats quant a vendes, no és que sigui precisament un secret que aquest nou model serà la seva millor arma de cara als propers anys. Entre altres coses perquè és un SUV, un model que encaixa perfectament amb la tendència actual del mercat i que, sent 100 × 100 elèctric, serà l'objectiu de molts.
Evidentment sent com és un model prèmium no serà un model barat, el que impedirà que aconsegueixi xifres de vendes precisament molt altes.
Això sí, també és cert que són precisament models com aquests els que aconseguiran que el regnat de tesla vagi a menys a poc a poc. A la marca americana ho saben, per això també estan treballant ja nous projectes.