Quan Alfa Romeo va presentar de forma oficial el seu nou Tonale, la marca italiana no va tenir problemes en assegurar que, per molt que el seu nou model impliqués l'arribada d'una nova etapa ara de la mà de Stellantis, no anava a ser gens fàcil aconseguir unes bones xifres de vendes.
Entre altres coses perquè, més enllà d'haver patit molt en els últims anys quant a vendes, el fabricant italià s'enfronta a marques de molt anomeni el nostre país com són BMW, Audi o Mercedes, entre d'altres. Els seus models, com bé saben els que estan interessats en un d'ells, se situen diversos esglaons per sobre dels generalistes sense arribar, això sí, als alts preus que tenen les prèmium alemanyes.
En aquest sentit, no és cap altre que el Tonale el model que està cridat a ajudar la marca a recuperar el terreny perdut. Tanmateix, això no significa que la resta de models que té la marca italiana al seu catàleg no els puguin ajudar també en aquest sentit. És per això que, per molt que el Stelvio no hagi estat un model que hagi aconseguit les xifres de vendes esperades, en el fabricant italià ens el donen per mort.
Alfa Romeo rebaixa el preu de la versió d'accés del Stelvio
És més, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el fabricant optat per aplicar un descompte de gairebé 10.000 euros a la versió d'accés d'aquest SUV. Si bé és cert que el Stelvio forma parteix de la 'vella' Alfa Romeo, també ho és que segueix sent un model molt atractiu, especialment el que es refereix al disseny, el millor arma de la marca italiana al mercat.
Amb aquest descompte de gairebé 10.000 €, el preu de partida de la versió més senzilla però Stelvio passa a ser ara de poc més de 45.000 euros, un preu elevat que, això sí, tenint en compte les prestacions d'aquest sud, fan d'ell una de les opcions més atractives entre les prèmium. La versió d'accés d'aquest model arriba amb un motor dièsel de 160 cavalls de potència que, unit a un sistema de transmissió automàtica, garanteix tenir bones prestacions així com un consum baix tenint en compte el seu pes i la seva mida.
Quant al seu equipament, arriba de sèrie amb, entre altres coses, sistema multimèdia amb pantalla de 8,8 polzades, quatre alçavidres, fars bi-xenó, bluetooth, port USB, ordinador, control de creuer, volant en pell, llantes d'aliatge de generosa mida, engegada per botó i climatitzador automàtic de dues zones.
Per molt que les grans esperances de la marca estan posades ara en el Tonale així com de la resta de models que arribaran pròximament als seus concessionaris, el Stelvio, i més a aquest preu, continua sent una opció molt atractiva.
