Superant la barrera de les 16.000 matriculacions en els quatre primers mesos d'aquest 2025, MG pot presumir de ser una de les marques que més ha crescut en els últims anys a Espanya i, sobretot, pot presumir de ser ja una de les 10 marques més matriculades a les nostres carreteres, ocupant actualment la novena posició.

Una posició que no tan sols situa aquest fabricant xinès per davant de marques amb tant pes a Espanya com poden ser les prèmium Mercedes, Audi o BMW sinó també per davant de marques que sempre han apostat per models amb una molt bona relació qualitat preu com poden ser Škoda, Citroën, Nissan o Fiat, entre altres.

 

L'èxit d'aquesta marca no té cap secret, entre altres coses perquè, com bé saben aquells que han confiat en ella, el principal argument que tenen tots i cadascun dels models d'aquesta marca és el seu preu, un preu que ens deixa molt per sota dels seus rivals directes fins i tot en els seus millors models en tots els sentits.

Els MG són una ganga, i per això triomfen

Dos molt bons exemples d'ells són el MG3, el model més barat actualment de la marca que es queda per sota dels 14.000 € en la seva versió de gasolina i per sota dels 17.000 € en el cas de la versió híbrida auto recarregable, i el ZS, per sota dels 15.000 € en el cas de la versió de gasolina, dels 19.000 € en el cas de la versió elèctrica i 21.000 en el cas de la nova versió híbrida auto recarregable.

 

Un esglaó per sobre se situa el nou MG HS, per menys de 24.000 € en el cas de la versió tèrmica de menys de 27.000 en el cas de la versió PHEV, tenint al Cyberster, un descapotable 100 × 100 elèctric, com el seu top a la gamma amb un preu que supera els 60.000 €.

També podem trobar opcions 100 × 100 d'elèctriques, en aquest cas un MG4 que es queda per sota dels 18.000 €, un MG5 per sota de 19.000 € i el Marvel R, just per sobre dels 30.000 €.

Opcions interessants per a aquells que cotxes majoritàriament senzills, sobretot en el cas de l'els més bàsics per part d'aquest fabricant xinès, però que compten amb una relació qualitat preu amb què molts fabricants de moment no poden lluitar.