En MG són molt conscients que, per molt que alguns dels seus models s'hagin convertit en autèntiques revelacions a Espanya en els últims anys, han de continuar fent passos endavant és per créixer com a marca en un mercat tan competit com és l'espanyol, especialment entre les marques que posen el mercat en models amb preus molt baixos.

No és casualitat llavors que el fabricant britànic, que ara forma part del gegant asiàtic Saic Motors, hagi optat per una interessant promoció que acompanya al llançament comercial d'un dels seus models més esperats: el nou MG3.

I és que no és que sigui precisament cap secret que aquest utilitari pot presumir no tan sols de ser l'híbrid auto recarregable més barat al mercat espanyol, sinó de ser un rival molt dur per a model estan assentats a les carreteres espanyoles com és el cas del Toyota Yaris o del Renault Clio en la seva versió híbrid auto recarregable.

 

Amb un preu de partida que se situa just per sota dels 20.000 €, amb un motor híbrid de gairebé 200 cavalls de potència i una bateria molt més gran que la que tenen els seus rivals directes, és molt probable que aquest MG es converteix en una de les referències entre aquells conductors que busquen un utilitari molt eficient, híbrid auto recarregable, molt ben dotat de sèrie i a molt bon preu.

La promoció de MG amb l'ajuda de Repsol

Però perquè les seves vendes des del primer moment siguin més que notables, a la marca han decidit engegar també una promoció molt interessant, una promoció que passa per una targeta valorada en 526 € que podrem utilitzar en totes i cada una de les gasolineres Repsol al nostre país.

D'aquesta forma, tal com apunten en el fabricant, amb aquesta targeta cobrirem les despeses de tot un any en gasolina, encara que cap tenir en compte que aquesta afirmació passa per tenir de referència aquells conductors que solen realitzar entre 6000 i 8000 km a l'any, una xifra que és menor que la de la mitja a Espanya però, tenint en compte que es tracta d'un model utilitari i que es mourà tan sols per entorns urbans, és més que factible.

 

Si ja per si mateix sense cap tipus de promoció aquest model podia presumir de ser una de les opcions més interessants que es poden compraria avui dia a Espanya, el fet d'afegir aquesta targeta regal valorada en més de 500 € per cobrir les despeses de combustible durant més o menys el primer any de vida del model no farà una altra cosa que provocar, segur que les seves vendes des del primer moment siguin nombroses.