Passen les hores i el retorn a l'Spotify Camp Nou continua sent una incògnita absoluta. Fa mesos que el Barça ha ordenat treballar a contrarellotge per tenir a punt el nou estadi com més aviat millor, però sembla que els imprevistos d'última hora estan ajornant aquesta data que serà tan important per a la història del club blaugrana. I després de les últimes informacions que posen en dubte el retorn a casa, ara hi ha una nova pista que evidencia que el Barça és molt pessimista.
Deficiències i negativa a tornar a l'Spotify Camp Nou
La setmana passada hi va haver inspecció tècnica sobre l'estat de les obres del Camp Nou, i la resposta dels implicats en aquesta visita van determinar que encara no hi havia prou garanties per tornar en el previst partit del dia 14 de setembre contra el València. Els enginyers responsables de la inspecció, juntament amb els Bombers i la Guàrdia Urbana, van determinar que hi havia una sèrie de deficiències que no aportaven el mínim de seguretat exigida.

El Barça, veient que l'informe tècnic no era l'esperat, també va saber que l'Ajuntament de Barcelona no li donava el vistiplau per tornar a jugar al Camp Nou. Tot i això, sí que es van instar a revisar el cas d'aquí a uns dies per poder confirmar definitivament la data del primer partit al nou estadi culer.
Ara el Barça busca resoldre tots els problemes aquesta mateixa setmana, tornar a passar la revisió i poder obtenir la llicència per reobrir en aquesta primera fase de les obres. La idea és que per a aquest primer partit hi pugui haver fins a 27.000 espectadors a les grades.

Horari inusual a l'Estadi Johan Cruyff
Però com que moltes vegades les presses no són bones companyes de viatge, des del Barça mostren la seva cara més pessimista. I com que serà complicat poder tenir a punt l'Spotify Camp Nou per diumenge de la setmana vinent, el Barça ja prepara el terreny per jugar a l'Estadi Johan Cruyff.
L'última pista ha estat l'horari inusual del partit del Barça femení contra el DUX Logroño corresponent a la tercera jornada de la Liga F. La competició femenina va confirmar que el duel de l'equip culer a Sant Joan Despí es disputarà el divendres dia 12 de setembre a les 20.00 h, cosa que permetrà al club blaugrana tenir 48 hores per poder recondicionar la gespa si fos necessari i jugar aquell diumenge a la nit contra el València.

És una mesura preventiva per si finalment no es rep el vistiplau per tornar a jugar a l'Spotify Camp Nou. Però al mateix temps es confirmen les sensacions més pessimistes dins del Barça, que cada vegada donen més per fet que la tornada a casa haurà d'esperar una mica més.