Carregant...

El serial de l'estiu ha arribat al seu final: Julián Álvarez es quedarà a l'Atlètic de Madrid, almenys fins al mercat de fitxatges d'hivern. El futbolista argentí ha descartat un fitxatge sobre la botzina a l'Arsenal per una negativa a tornar a Anglaterra i continuarà jugant al Metropolitano, segons ha avançat la Sexta i han confirmat diferents mitjans de Madrid. El gran somni del 19 matalasser continua sent el Barça, però el club presidit per Joan Laporta, davant les reiterades negatives del club blanc-i-vermell, ha decidit moure's en un altre sentit i tancar la incorporació de Gabriel Jesus, que es farà oficial aquest dimarts, en el darrer dia del mercat de fitxatges.

Julián Álvarez es queda a l'Atlètic...

L'arribada del davanter brasiler al Barça tanca la porta a Julián Álvarez per aquest estiu, però no ho fa de cara al mercat de traspassos hivernal. És molt probable que el club català intenti de nou el fitxatge del davanter argentí a partir del pròxim mes de gener. De moment, però, Julián continuarà vestint la samarreta blanc-i-vermella. La decisió ha arribat aquest darrer dia de mercat de traspassos. L'Arsenal l'ha esperat fins al darrer moment, però el futbolista internacional amb l'Argentina tenia clar que no volia tornar a la Premier League.

Així, Julián Álvarez s'ha entrenat avui amb total normalitat amb la resta de companys sota les ordres del Cholo Simeone. L'objectiu és que pugui entrar a la convocatòria del partit que el pròxim dissabte disputaran davant l'Athletic Club a San Mamés. Cal recordar que Julián es va perdre fins a quatre entrenaments la setmana passada a causa d'una indisposició. Un clar moviment per forçar la seva sortida de l'Atlètic de Madrid. 

... amb la mirada posada en el Barça?

Des d'Anglaterra també donen per impossible ja el fitxatge de Julián per l'Arsenal. Ara caldrà veure què passa d'aquí al mes de gener. L'afició matalassera ja va dictar sentència al Metropolitano i difícilment perdonaran l'actitud de l'argentí. A partir del mes de gener, es podria obrir de nou la porta al Barça, tot i que l'Atlètic de Madrid hauria de canviar la seva intransigent postura. Mentrestant, l'entitat madrilenya s'ha mogut incorporant Jonathan David, davanter centre contrastat que arriba procedent de la Juventus. Aquest fitxatge podria acostar Julián a complir el seu somni. Tot dependrà de com evolució la seva situació en els pròxims mesos.