Julián Álvarez ha tornat a no entrenar-se amb els seus companys aquest divendres. Ja són tres els dies que el davanter argentí porta sense aparèixer als entrenaments de l’Atlètic de Madrid per una "indisposició". El futbolista no està passant per un bon moment, ja que vol marxar al Barça i el club matalasser impedeix aquest moviment. D’aquesta manera, Julián, tal com després ha confirmat Simeone en roda de premsa, no estarà a la convocatòria per al partit contra el Sevilla d’aquest dissabte. El tècnic argentí torna a tenir un problema perquè Sorloth està lesionat i no disposa de gaires més opcions per ocupar la posició de davanter centre.
Gil Marín va responsabilitzar el Barça de la situació de Julián
Gil Marín ja va parlar després del sorteig de la Champions de la situació de Julián, on va assegurar que el futbolista es troba molt malament i va responsabilitzar el Barça i el seu agent, sense fer cap autocrítica sobre la posició de l’Atlètic de Madrid: "Julián està realment malament. Hi ha hagut persones que s’han encarregat d’enganyar-lo, de confondre’l. Ho lamento moltíssim perquè fa temps que treballem amb ell i és una gran persona, un gran professional, un gran futbolista, però està completament confós", va afirmar. I no es va quedar aquí. El conseller delegat del club matalasser va endurir encara més el seu discurs i va carregar directament contra l'entitat catalana: "Ens repugnen la falsedat, la falta d’ètica, la falta de transparència i la falta de professionalitat. No podem fer més que insistir que no negociarem amb el Barça".
"Julián está realmente mal. Hay personas que se han encargado de engañarle. Lo lamento muchísimo por él."
— Movistar Plus Deportes (@MPlusDeportes) August 27, 2026
👤 Gil Marín, con @m_marchante sobre el futuro del argentino.#LaCasaDelFútbol #UCL pic.twitter.com/a5M6y08ni0
És a dir, l’Atlètic de Madrid es nega a negociar amb el Barça la sortida del futbolista, mentre que l’argentí només vol vestir de blaugrana i se sent enganyat per la directiva del club madrileny. El conjunt matalasser sí que valora una possible marxa a l’Arsenal, però per motius familiars Julián tampoc ha obert la porta a aquesta opció. D’aquesta manera, alguna de les dues parts haurà de cedir perquè la situació sembla cada vegada més difícil de reconduir.
La contundent resposta de Yuste
Mentrestant, després dels atacs de Gil Marín contra el Barça, Rafa Yuste va sortir en defensa de l’entitat blaugrana i va respondre amb contundència a les acusacions del dirigent madrileny: "El que em sorprèn és que, coneixent Gil Marín, hagi fet aquestes declaracions. És faltar a l’educació, al respecte. Vull dir que el nostre president, el nostre departament esportiu, tot el club, ha estat un exemple de treball i professionalitat durant moltíssims anys. Aquestes paraules traspassen una línia vermella. No les entenc en absolut. No les comparteixo i m’indignen", va dir.
"Las palabras de Gil Marín son una falta de educación y de respeto. Esto traspasa una línea roja y me indigna".
— Movistar Plus Deportes (@MPlusDeportes) August 27, 2026
👤 Rafa Yuste, con @m_marchante sobre las palabras del directivo rojiblanco.#LaCasaDelFútbol #UCL https://t.co/JBx4Bn2vHS pic.twitter.com/KAITjQb0DQ
La situació continua encallada i Julián Álvarez es manté al marge de la dinàmica del primer equip. La seva tercera absència consecutiva als entrenaments arriba en un moment de màxima tensió entre les dues entitats, amb l’Atlètic mantenint la seva negativa a negociar amb el Barça i el davanter decidit a buscar una sortida del Metropolitano.