Surt a la llum el nom del galàctic pel qual Florentino Pérez prepara una oferta històrica

Florentino Pérez va anunciar al programa Horizonte, de Cuatro, que, en cas de guanyar les eleccions de diumenge, dimarts farà una oferta històrica per una estrella mundial. Tot i que no va revelar-ne el nom, sí que va assegurar que no es tractava de cap jugador de la Premier League, ni de Kane, Doku o Olise. Però aquesta negativa també podia formar part de l’estratègia. Perquè aquest divendres, tal com ha avançat The Telegraph i després ha confirmat el periodista Fabrizio Romano, el jugador seria Michael Olise, del Bayern de Múnic. Per tant, tot i que Florentino ho va negar durant l’entrevista, sembla que el francès és l’escollit de l’actual candidat a la presidència del conjunt blanc.

El galàctic que encaixaria al Bernabéu

Això sí, Florentino no va ser tan taxatiu com Riquelme amb el cas Haaland. És a dir, va assegurar que enviaran una oferta per un jugador galàctic, però no va afirmar que ja hi hagi cap acord tancat. En cas que es confirmi que el futbolista és Olise, caldrà veure quina és la resposta del Bayern de Múnic. L’extrem té contracte fins al 2029 i Uli Hoeness, president d’honor del conjunt alemany, ja va assegurar al març que no vendrien el francès ni per 200 milions d’euros. Per tant, la negociació no seria gens senzilla. Caldrà veure també quina és la postura del jugador i si els alemanys es mostren flexibles davant d’una possible venda.

Olise és un futbolista que encaixaria de ple a la plantilla del Reial Madrid. El francès ocuparia l’extrem dret, una posició que l’equip blanc ha trobat a faltar en les darreres temporades. Des que va arribar al Bayern, el seu rendiment ha estat extraordinari. En la seva primera temporada ja va anotar 20 gols i va repartir 20 assistències. I en l’actual curs ha marcat 22 gols i n’ha servit 26. Són uns números impressionants. És, sense dubte, un dels millors extrems del planeta. Per això, sembla difícil que el club alemany cedeixi i s’obri a vendre una de les seves grans estrelles. Caldrà veure fins a quin preu està disposat a arribar Florentino.

Els altres noms de la llista

Quan Florentino va anunciar que faria una oferta de 150 milions d’euros, es van especular molts noms. Com que el candidat blanc va negar en l’entrevista que es tractés d’Olise, també es va parlar de Vitinha o Joao Neves, del PSG. Tots dos haurien tingut sentit, perquè el Reial Madrid necessita reforçar el mig del camp amb certa urgència. Això sí, venen de guanyar dues Champions consecutives i estan molt còmodes dins del projecte parisenc. A més, el PSG tampoc és un club venedor i qualsevol negociació seria complicada. Exactament com passa amb el Bayern i Olise. Caldrà esperar, primer, a veure si Florentino guanya les eleccions i, en cas de fer-ho, si dimarts acaba presentant aquesta oferta històrica per l’extrem francès.