L'explotació del nou Spotify Camp Nou és la gran aposta del Barça per sortir del pou econòmic en el qual es va ficar el club per la mala gestió dels últims anys. I una de les grans apostes en el projecte és el denominat Barça Hospitality, un dels pilars fonamentals de l'Espai Barça. El club blaugrana ha comunicat aquest dimarts que s'han venut ja tots els seients VIP del nou estadi, un sold out que s'uneix al dels Boxes, Premium Seats i Loge Seats.
Actualment, les opcions que encara estan disponibles per als qui volen assegurar-se una localitat des del primer partit en el Spotify Camp Nou són els de Player Zone i Pitch Row (ubicats a la primera grada) i els Balcony (a la segona grada). La demanda d'aquests productes continua creixent, amb diverses zones ja completament esgotades, i el ritme de reserves augmenta setmana rere setmana. Quant als VIP Ring Seats, situats a la primera anella VIP, continuen disponibles i amb una excel·lent acollida. El Club ja ha venut més de 1.000 seients d'aquesta categoria, amb preus a partir de 5.500 € per temporada, i està previst que aquests productes estiguin disponibles a partir de gener de 2026. Algunes zones també han assolit ja el límit de disponibilitat.

3.700 seients VIP ja venuts
Tal com informa el Barça, “s'han venut ja més de 3.700 seients VIP, una xifra que representa uns ingressos estimats de més de 335 milions d'euros a mitjà i llarg termini. La comercialització s'ha basat en contractes multianuals, el que garanteix una forta estabilitat econòmica per al Club en els pròxims anys i consolida el nou model de generació d'ingressos impulsat des del projecte Espai Barça.”
Amb una previsió de 9.400 localitats VIP i d'Hospitality al nou estadi i l'objectiu d'assolir 120 milions d'euros anuals en ingressos combinats amb patrocinis, el projecte continua avançant a bon ritme. L'excel·lent acollida del mercat confirma l'encert del model impulsat pel FC Barcelona i situa el club com un referent europeu en l'oferta d'experiències esportives prèmium.

L'espectacular rècord de facturació del Barça en l'últim Clàssic
L'èxit del Barça Hospitality ja va tenir el seu primer experiment positiu en el passat Clàssic de Lliga, un partit en el qual el club va aconseguir un rècord absolut de facturació, 13.846.597 €, un +69% respecte al millor partit amb abonats (vs. Madrid, 22/23) i un +37% respecte al millor partit sense abonats (Supercopa 2017). El preu mitjà de les entrades va ser de 554 € (sense IVA), un +76% respecte al rècord anterior (Madrid 18/19).
Gran part de l'èxit d'aquestes xifres va ser la facturació VIP, que va ascendir fins als 4.253.299 €, un +38% respecte al millor precedent. Les entrades VIP Premium van tenir uns preus mitjans de 3.370 €.