El futur de Marcus Rashford al Barça és cada cop més en dubte. L'entitat blaugrana comença a no veure amb tan bons ulls l'opció d'exercir l'opció de compra fixada en 30 milions d'euros. Tot això perquè l'anglès no ha aconseguit fer-se un lloc a l'onze ni demostrar que pugui ser un futbolista determinant en el projecte de Hansi Flick. Des de dins ja s'assumeix que la seva continuïtat no té gaire sentit, almenys en aquest moment.
Raphinha s'ha consolidat i Rashford no té espai
I és que després de la lesió, Raphinha s'ha adonat per complet de la banda dreta, convertint-se en un jugador fiable, decisiu i absolutament imprescindible per a Flick. D'aquesta manera, la presència de Rashford queda relegada a un rol secundari que no justifica en cap cas una inversió tan elevada. La realitat és que, a nivell esportiu, l'internacional anglès no ofereix arguments per arrabassar-li la titularitat al brasiler i Deco ho sap molt bé.

I és que el cos tècnic considera que Rashford no encaixa del tot en la idea de joc de l'entrenador. D'aquesta manera, la seva manera d'interpretar els espais, la pressió i la circulació de pilota no acaba d'estar al nivell que exigeix Flick. La realitat és que no se li veu amb marge per convertir-se en una peça important a llarg termini.
Deco no vol assumir riscos econòmics
Cal destacar que la direcció esportiva viu un moment on cada euro compta. D'aquesta manera, pagar 30 milions per un jugador destinat a ser suplent seria un moviment difícil de justificar davant la situació financera del club. La realitat és que Rashford, per perfil futbolístic i rendiment recent, no encaixa en la línia marcada per Deco, que prioritza operacions segures i futbolistes capaços d'oferir impacte immediat. La realitat és que, internament, ningú entén la possibilitat de seguir endavant amb una operació que no millora de forma substancial l'equip i que, tot i que ha donat gols importants com els de Newcastle, no acabaria de donar tant a l'equip.
Així doncs, llevat de gir inesperat, Marcus Rashford no seguirà al Barça més enllà d'aquesta temporada, i l'entitat evitarà entrar en una operació que considera innecessària i de risc