La nova era del Reial Madrid amb Xabi Alonso al comandament comença a deixar les seves primeres víctimes esportives, i una d'elles podria ser Rodrygo Goes. L'atacant brasiler, que al seu dia va ser considerat una de les grans apostes de futur del club blanc, ha perdut el seu lloc l'onze amb l'arribada del nou tècnic i ara el seu futur està més en l'aire que mai.
El Reial Madrid no descarta una venda si arriba una bona oferta. El preu de sortida fixat estaria en uns 80 milions d'euros, una xifra alta però no desorbitada tenint en compte el mercat actual i l'edat del jugador, que continua sent molt jove i amb marge de creixement.

L'Arsenal, el primer en moure's
Un dels clubs que ja ha mostrat interès en Rodrygo és l'Arsenal. Mikel Arteta busca un jugador diferencial en atac que pugui marcar la diferència tant en banda com per dins, i veu en el brasiler un perfil ideal. A Anglaterra destaquen la seva capacitat de desbordament, la seva experiència a grans escenaris com la Champions League i el seu marge de millora.
El club londinenc estaria disposat a negociar amb el Reial Madrid si el brasiler accepta canviar d'aires. Des de l'entorn del jugador no descarten l'opció de sortir, conscients que el paper de Rodrygo a l'equip ha perdut força des que Alonso ha començat a perfilar el seu nou sistema de joc.
L''overbooking' ofensiu
La possible sortida de Rodrygo no només té a veure amb decisions tècniques. L'arribada de Kylian Mbappé ha generat un overbooking ofensiu a la plantilla blanca. Juntament amb Vinicius, Mastantuono, Arda Güler, Bellingham, Brahim i el mateix Mbappé, Rodrygo corre el risc de quedar relegat a un rol secundari, una cosa que ni el jugador ni el seu entorn no veuen amb bons ulls en aquest moment de la seva carrera.
A més, el Reial Madrid sap que està en un moment ideal per vendre. Rodrygo encara té bon cartell a Europa i podria generar una venda milionària que ajudaria a equilibrar els comptes després de la forta inversió de l'estiu.

El Barça, descartat de la licitació
Encara que en el passat el FC Barcelona va valorar Rodrygo com a opció de futur, ara mateix la seva situació econòmica no li permet entrar en aquesta licitació. Deco i Laporta estan atents als moviments, però no poden competir ni amb la Premier ni amb clubs com el PSG o el Bayern, també pendents de com evoluciona la situació del brasiler.
El que està clar és que Rodrygo ja no és intocable en el Reial Madrid, i la seva sortida aquest estiu està més a prop que mai. Tot depèn de si algú està disposat a arribar als 80 milions que demanen en el Bernabéu.