Moments d'incertesa, de patiment, però finalment tranquil·litat en el món del futbol espanyol. Robert Fernández, exdirector esportiu del Barça, va patir un infart aquest passat dissabte. L'exfutbolista i exentrenador va ser ingressat a l'hospital i també operat, i ara ja es troba fora de perill, tal com avança À Punt Esports.
🧡🙏 Molts ànims i força al nostre gran comentarista Robert Fernández
— À Punt Esports (@apuntesports) February 12, 2023
L'exjugador del @valenciacf_vale es recupera a l'hospital d'un infart que va patir ahir. L'han operat i ara mateix es troba fora de perill. El primer que ha fet ha sigut preguntar pel seu València. pic.twitter.com/q3RizDm5Xd
Grans fitxatges al Barça
Robert Fernández va ser el director esportiu del Barça presidit per Josep Maria Bartomeu entre els anys 2015 i 2018. Cal recordar fitxatges com Ernesto Valverde com a entrenador i també jugadors com Ousmane Dembélé, Philippe Coutinho, Samuel Umtiti, Paco Alcácer, Jasper Cillessen, Nélson Semedo, Lucas Digne, André Gomes o Yerry Mina, entre d'altres.
Van ser uns anys complicats i en els quals es van gastar molts diners, però amb fitxatges que gran part d'ells no s'han acabat consolidant al Camp Nou. Un director esportiu molt treballador i que va ser una referència per a Valverde durant la seva etapa com a entrenador culer.

Una llarga carrera al món del futbol
Cal recordar Robert Fernández en la seva etapa com a jugador, entre el 1979 i el 2001, passant per clubs com el Castelló, el València (on va fer gran part de la seva carrera professional), el Barça, el Vila-real i el Còrdova. Ja en la seva etapa com a entrenador va dirigir a les categories inferiors del València, a més de dirigir el Còrdova, l'Orihuela i l'Alzira. Després de l'última experiència a les banquetes al 2009, aleshores va fer el salt als despatxos i en destaca el seu pas per la direcció esportiva del Barça.
En el seu palmarès destaquen tres títols com a culer, amb dues Copes del Rei (1988 i 1990), a més d'una Recopa d'Europa (1989). A tot això, va ser internacional amb la selecció espanyola en 29 ocasions i va disputar quatre partits al Mundial d'Itàlia del 1990.

Robert Fernández, molt lligat a l'actualitat esportiva, va preguntar sobre el València i com havia quedat en el seu partit després de ser intervingut. Les males notícies, però, van ser en el terreny esportiu, perquè el seu València va acabar perdent a Mestalla contra l'Athletic Club per 1-2 i acabarà aquesta jornada de Lliga en zona de descens.