Hi ha un motiu important pel qual hi ha pocs equips que s'hagin interessat en la contractació de Marcus Rashford. I és que, per sorprenent que sembli, pràcticament no ha rebut ofertes per abandonar el Manchester United durant aquest estiu, i tan sols el Barça sembla estar insistint en la seva contractació. Perquè altres clubs que es van mostrar disposats a acollir-lo a les seves files ja es van oblidar d'ell fa unes quantes setmanes.

Per exemple, aquest és el cas de l'Aston Villa, que s'havia marcat com a objectiu prioritari la continuïtat del davanter de 27 anys, que va deixar una gran impressió durant els mesos que va estar a préstec. Unai Emery va quedar molt satisfet amb les seves actuacions, i havia demanat a la directiva que fes un esforç per poder retenir-lo al vestidor. El problema és que a Old Trafford no van voler negociar amb un rival directe de la Premier League.

Unai Emery
Unai Emery

Així que va obligar l'entitat de Birmingham a descartar l'arribada de l'astre anglès, i el mateix va passar amb altres clubs com l'Arsenal, el Tottenham Hotspur, el West Ham United o el Brighton & Hove Albion. I els clubs de l'estranger que també van contactar amb el seu agent es van fer enrere en conèixer les increïbles demandes econòmiques que tenia, sol·licitant un salari absolutament desorbitat, d'uns 18 'quilos' nets a l'any.

És a dir, el mateix sou que percep en el dia d'avui en els 'xarxa devils', però que cap dels seus pretendents no estava disposat a pagar-lo. I per l'únic equip que Rashford està disposat a fer un esforç considerable és pel Barça, ja que el sedueix enormement la idea de provar sort en La Liga EA Sports, i aterrar en un projecte tan ambiciós com el d'Hans-Dieter Flick. Per aquesta raó, Joan Laporta i Deco continuen intentant fitxar-lo.

Marcus Rashford

I és que el futbolista del United acceptaria percebre poc més de sis milions d'euros per arribar al Camp Nou, una fitxa acceptable. No obstant això, encara és molt aviat per parlar d'un acord tancat.

A l'Aràbia Saudita i a Qatar sí que paguen la xifra que Rashford demana

Fora d'Europa, sí que hi ha alguns equips molt interessats a Rashford, i que podrien pagar sense cap tipus de problema la xifra que demanen ell i el seu representant per arribar a un tracte.

Més concretament, els seus admiradors es troben a l'Aràbia Saudita i a Qatar, però el jugador britànic prefereix continuar competint en l'elit, per tenir més opcions d'acudir al Mundial de 2026.