No tot podia ser felicitat al vestidor del Barça. Encara que l'ànim de la plantilla està pels núvols, i confien a poder protagonitzar un inici de temporada fantàstic, després de les bones sensacions que han deixat en els amistosos, és impossible tenir tots els jugadors contents. Hans-Dieter Flick haurà de gestionar a la perfecció els problemes que hi ha al vestidor, començant per la tensa relació entre Fermín López i Pablo Páez 'Gavi'.
Però on hi ha més conflictes és en la competència que hi ha per guanyar-se un lloc com a titular. Com és evident, tots els cracs desitgen jugar i tenir continuïtat, però això és increïblement difícil, i hi ha peces que s'hauran de conformar amb un rol secundari. Aquest és el cas de Marc Casadó o de Dani Olmo, que han perdut la seva plaça en les alineacions. I aquí també podem esmentar Ferran Torres, que tornarà al seu rol de revulsiu.
Encara que va finalitzar el curs anterior a un nivell sublim, com demostren els 19 gols que va anotar entre totes les competicions, en el Camp Nou continuen considerant que no pot ser un fix. I Robert Lewandowski mantindrà la seva condició d'indiscutible, ja que és la referència ofensiva de l'equip, i compte amb la total confiança de 'Hansi', que està convençut que podrà continuar ajudant l'equip amb el seu olfacte golejador, malgrat la seva avançada edat.
'El Tauró' assumeix que la demarcació d'ariet és reservada per al '9', però esperava ser la principal alternativa per a l'astre polonès, que encara té algunes molèsties, que fan que sigui dubte per a la primera jornada de La Liga EA Sports, contra el RCD Mallorca. I per aquest motiu, esperava poder ocupar el seu lloc, però Flick té una mala notícia per a l'ex del València i del Manchester City. Perquè, en aquests moments, està per darrere de Marcus Rashford.
El jugador cedit pel Manchester United té un lleuger avantatge respecte a Ferran, i ara mateix seria el favorit per suplir 'Lewy' en el Barça.
El Barça accelera per inscriure Rashford
A Ferran li van prometre que continuaria sent important, malgrat el desembarcament de Rashford a préstec, i això el va portar a rebutjar totes les ofertes que ha rebut durant l'estiu.
Tanmateix, pot veure com Flick es decanta pel britànic, i relega Torres a un paper molt discret en el Barça, causant un evident malestar.