El futbol es va imposar a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, i per això el Barça va acabar derrotant el Reial Madrid. El conjunt blaugrana va fer una exhibició davant d'un encertadíssim Kylian Mbappé. Però el que destaca per negatiu és la falta d'entrega i d'encert mostrada per Vinicius. El davanter del Reial Madrid, que fa uns mesos pensava que acabaria guanyant la Pilota d'Or, s'ha convertit en un mem en cada camp rival que visita. I el que s'està acostumant a veure són pilotes de platja.

Vinicius, un dels pitjors del Reial Madrid

El Reial Madrid va començar confiat i marcant gols, però a mesura que van anar passant els minuts van acabar veient com el Barça li va passar per sobre. A excepció de Mbappé i del porter Thibaut Courtois, no se'n salva ni un més al conjunt merengue. Una decepció absoluta dels jugadors del Reial Madrid, que se'ls van veure desganats, amb falta de forces i sense esma per poder-se refer abans de perdre la Lliga de manera gairebé definitiva.

Una manera de jugar que ja ha caducat, perquè l'equip de Carlo Ancelotti no fa absolutament res per poder divertir i pensar en positiu. Per això s'ha quedat aquesta temporada sense títols. I les seves estrelles, una d'elles Vinicius, no van brillar. El brasiler va estar erràtic, sense controlar bé les pilotes, sense poder superar rivals i sense la mirada posada en la porteria rival. I per això es va convertir en objecte de burla dels culers.

Vinicius quejas Clásico Barça Real Madrid / Foto: EFE
Vinicius queixant-se durant el Clàssic / Foto: EFE

La pilota de platja de Vinicius

Un Vinicius que no tenia el dia, però que es va veure agreujat per una lesió. El brasiler va demanar el canvi al minut 75, però va canviar d'opinió i va demanar continuar jugant. No se'l veia bé sobre la gespa i finalment va ser substituït pel jove català Víctor Muñoz al minut 88. I en aquell moment, just abans de seure al seu lloc a la banqueta, va arribar el moment de la ira de Vinicius.

El brasiler, que deixava el camp al tram final del duel, anava camí de la banqueta amb un posat seriós i mig enfadat, i aleshores un aficionat culer que s'asseia a prop de la banqueta merengue li va mostrar una pilota de platja mentre els seus acompanyants a la grada li cridaven "Vinicius, pilota de platja". Això li va fer molta ràbia al jugador del Reial Madrid, va assenyalar l'aficionat i el va insultar.

Un episodi més que mostra la ràbia acumulada de Vinicius, que no sap com tornar a brillar sobre la gespa. Però el que sap és que molt probablement estarà uns dies allunyats del terreny de joc després que Carlo Ancelotti confirmés en acabar el partit que el brasiler té un "esquinç de turmell".

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!