El Betis s'està movent molt al present mercat estival, i s'ha acomiadat de diversos jugadors que eren peces fonamentals en els sistemes de Manuel Pellegrini. El primer en dir adeu va ser Antony dos Santos, que va tornar al Manchester United després de la seva reeixida cessió, i costa creure que es pugui acabar quedant. I també va fer les maletes Jesús Rodríguez, que va acceptar l'oferta que li va presentar el Como, dirigit per Cesc Fàbregas.
William Carvalho i Youssouf Sabaly van ser els següents en abandonar el Benito Villamarín, i l'últim ha estat Johnny Cardoso, que ha confirmat el seu desembarcament en l'Atlètic de Madrid. Però encara hi ha més candidats a deixar el projecte de 'L'Enginyer', i un crac que ja ha estat col·locat al radar de diversos conjunts importants és Ez Abde, que va tenir un final de temporada molt destacat, i es va refermar com a intocable.
La irregularitat ha estat sempre el seu punt feble, però quan està al 100%, no es pot discutir que té unes condicions meravelloses, gràcies a la capacitat que té per superar rivals amb la seva velocitat i la seva potència. A la final de la Conference League contra el Chelsea va ser la millor de l'equip sevillà, i el partit va canviar des que es va haver de retirar del terreny de joc per culpa d'una lesió. I hi ha entitats que ja s'han posat en contacte amb el seu agent per treure'l d'Heliòpolis.
És el cas de l'AC Milan, però també del Nottingham Forest, de l'Everton, de l'AFC Bournemouth, del Fulham, de l'AS Roma, del RB Leipzig o del Crystal Palace, que creuen que l'internacional marroquí podria ser un bon fitxatge. I en el Betis, lluny de tancar-li les portes, s'han mostrat disposats a estudiar totes les propostes que arribin per l'extrem nascut l'any 2001, sempre que superin els 20 milions d'euros.
Pellegrini no considera imprescindible Abde, i confia en la progressió del jove Pablo García, i d'altres futbolistes com Giovani Lo Celso o Pablo Fornals, per ocupar la banda que deixaria lliure.
La lesió d'Abde complica la seva possible sortida
No obstant això, hi ha un problema que està complicant enormement les coses perquè Abde pugui sortir del Betis. I és que encara continua lesionat, després de diverses setmanes, i no s'acaba de recuperar de l'edema ossi que pateix.
Un contratemps que dificulta la seva possible venda, i que pot obligar-lo a romandre a les ordres de Pellegrini.