El Barça de Hansi Flick ha tancat la temporada amb un excel·lent per nota després d'un triplet incontestable. El conjunt culer s'ha convertit en una piconadora, ha enganxat el barcelonisme i, no menys important, ha estat molt superior a un Reial Madrid que s'ha vist clarament superat en els quatre Clàssics de la temporada.
I de la mateixa manera que el curs 2024/25 ha acabat amb magnificència, el 2025/26 s'espera que ho faci amb els ànims igual o més alts, amb l'anhelat retorn a l'Spotify Camp Nou. El Barça s'ha encarregat d'anar actualitzant els seus seguidors sobre els avenços de les obres al coliseu de les Corts, i ara, a punt d'acabar la temporada, l'estadi ha fet una passa més cap a la seva obertura de portes. Aquest dijous van transcendir les primeres imatges dels focus instal·lats a la segona graderia que estan cridats a il·luminar el terreny de joc.
📸Temporary Lights installed!
— CampNou Updates Live (@Obras_Camp_nou) May 22, 2025
(Via @jbretos ) pic.twitter.com/18tGaMjX95
El Barça continua avançant en la il·luminació de l'Spotify Camp Nou
Després que a finals del mes d'abril s'acabés d'instal·lar la gespa, en les darreres setmanes s'han dut a terme diverses proves d'il·luminació de les llums LED que ambientaran l'Spotify Camp Nou de nit. Segons les imatges que van transcendir aleshores, l'estadi ja era molt més reconeixible, però ara, amb la implementació de la il·luminació blanca que enfoca sobre la gespa, les imatges des de l'aire ja seran totalment les habituals en tractar-se d'un estadi de futbol.
De qualsevol manera, tot i que aquesta il·luminació complirà el seu rol a la perfecció i serà suficient per al correcte desenvolupament del joc, aquests focus no són els definitius. Quan s'acabi de construir l'estadi, les llums provisionals se substituiran per focus a la tercera graderia, que seran els que romandran per sempre fins a la pròxima remodelació.

El Barça espera poder tornar a l'Spotify Camp Nou després de la primera aturada de seleccions
D'aquesta manera, el Barça completa una nova passa per al retorn al seu estadi. Havent començat ja la mudança, el club espera poder tornar a l'Spotify Camp Nou després de la primera aturada de seleccions al setembre. D'aquesta manera, amb l'estadi pendent encara dels últims detalls per al pròxim mes d'agost —que és quan comença la Lliga— el club planeja demanar a LaLiga jugar els seus primers compromisos com a visitant, encara que, tot sigui dit, això pot comprometre els primers resultats de la temporada.