L'estrella del Barça, Neymar, segueix de vacances als Estats Units i ho està aprofitant al màxim. El brasiler està assistint a diversos actes durant el dia, i s'ha pogut veure des de la xarxa que també té temps per anar de festa.

Amb l'eliminació de la Copa Amèrica del combinat de Dunga, Neymar va compartir un polèmic missatge a les xarxes socials dient: "Ningú sap el que patim per ser i defensar la selecció, portar aquesta samarreta és un orgull i ho fem amb amor... Ara apareixeran un munt de tocanassos per parlar de merda, merda... A part, això és futbol!!! Sóc brasiler".

A Neymar encara li queden uns dies de vacances i es nota que s'ho està passant bé. Assisteix a esdeveniments esportius, queda amb estrelles de l'esport, aprofita per fer cinema... i fa festes amb els seus 'toiss'.