El Reial Madrid té diversos fronts oberts en el que a fitxatges es refereix. Florentino Pérez té a la seva agenda diversos noms als que li agradaria veure vestits de blanc. Encara que no farà passos en fals que en el passat el van portar a pagar milionades per futbolistes que poden acabar sent decepcions. Ja li ha passat amb futbolistes com Eden Hazard, un jugador que va demanar Zinedine Zidane per activa i per passiva i pel que el club de la capital va pagar 160 milions entre fixos i variables, però que en el dia d'avui amb prou feines ha participat en la meitat dels partits del conjunt merengue en els quals les seves aportacions han estat més aviat nul·les.
Per això abans de realitzar qualsevol moviment prefereix assegurar-se que són una bona inversió, així com no superarà certes xifres que intenten treure alguns clubs en tractar-se del Reial Madrid qui truca a la porta.
El Reial Madrid està pendent d'Ivan Fresneda, lateral revelació del Valladolid
Un exemple d'aquesta estratègia és Jude Bellingham. El centrecampista del Borussia Dortmund és una de les sensacions d'Europa i està sent una de les estrelles destacades en el Mundial de Qatar 2022. I el Borussia, conscient de l'interès que tenen en els seus serveis alguns de grans d'Europa, ja ha posat un preu de partida que supera els 100 milions d'euros, en espera que els seus pretendents pugin el seu preu, almenys, fins als 120 'kilos'.
Però Florentino ja ha deixat clar que no pujarà la seva oferta més de 80 milions d'euros més 20 en variables, que és el que va pagar pels serveis d'Aurélien Thouaméni. Si el Borussia vol treure un sobre preu haurà d'intentar estafar-ne un altre.
Aquesta estratègia també l'està seguint amb una de les promeses de LaLiga. Es tracta d'Iván Fresneda, lateral dret del Valladolid de 18 anys que alguns anomenen 'nen meravella'. Un jugador del qual a Madrid estan molt pendents.

Fresneda és molt més a prop de firmar amb el Reial Madrid
Però el Madrid no és l'únic club que està pendent de les seves evolucions. Al FC Barcelona també s'han fixat en el defensa. Els blaugrana estan a la recerca d'un lateral dret des de fa mesos i també maneguen informes del jove futbolista. Un interès del qual el jugador és conscient.
No obstant això, el Barça té tots els números de quedar-se en l'estacada amb el futbolista. Perquè al Madrid han demanat una reserva de compra a Ronaldo Nazario. Aprofitant les seves bones relacions amb l'exdavanter, el Real sabrà en tot moment si arriba alguna oferta pel jove defensa i tindrà dret a igualar-la o superar-la. Els blancs són els més ben situats per acabar firmant a la jove perla de LaLiga.