La iniciativa #MésQueUnLlaç, que pretén que el Barça incorpori el llaç groc en la seva imatge corporativa, fa un pas més per convertir-se en realitat. Aquest divendres, els seus responsables han anunciat que inicien un micromecenatge per recaptar els diners necessaris per recollir signatures al Camp Nou i al Palau Blaugrana.

La campanya ja ha aconseguit 4.062 signatures d'aficionats i 853 de socis, i ara busca una empenta final per assolir les 2.461 firmes restants dels abonats blaugrana que permetrien portar la iniciativa a l'assemblea de compromissaris. Si n'aconsegueixen 10.194 més podrien forçar una assemblea extraordinària.

#MésQueUnLlaç considera que el Barça, que té més de 313 milions de seguidors a les xarxes socials, és l'altaveu més gran de Catalunya per donar suport als presos i exiliats polítics.

La campanya té un objectiu molt clar

Impulsada per un petit grup de socis i aficionats del Barça, la iniciativa compta amb el suport de personalitats com el músic Quico Pi de la Serra, el diputat del Parlament de Catalunya Ferran Civit, els escriptors Màrius Sarra i Roger Vinton, el regidor de l'Ajuntament de Barcelona Jaume Ciurana o l'activista Liz Castro.

Entre d'altres, la campanya proposa que s'afegeixi un llaç groc darrere de l’eslògan MÉS QUE UN CLUB que es dibuixa a les cadires de la segona graderia, que aquest es visualitzi a les xarxes socials del club, que se'n visualitzi un al marcador de l'Estadi Y que es mantingui una cadira buida de manera simbòlica a la llotja del Camp Nou amb un llaç groc al respatller.