Luis de la Fuente i Pedri, les coses van de mal en pitjor

Una de les grans sorpreses en l'alineació de la selecció espanyola per enfrontar-se a Anglaterra, dos anys després de la final de l'Eurocopa, va ser veure Pedri González a la banqueta. Luis de la Fuente va optar per donar continuïtat als mateixos jugadors que van conquerir el Mundial un parell de mesos abans, tot i que premiant Ferran Torres pel seu gol a la final contra l'Argentina, i retornant Nico Williams a l'onze inicial, reemplaçant Álex Baena.

L'altra novetat va ser Marc Pubill al lateral dret, tot i que en aquest cas, Pedro Porro estava absent per lesió, així que era un canvi obligat. En canvi, l'estrella del Barça es va haver de conformar de nou amb començar des de la banqueta, ja que Fabián Ruiz va ser novament l'elegit per acompanyar Rodrigo Hernández a la medul·lar, amb Dani Olmo més avançat. I encara que va entrar com a revulsiu, i va signar una gran actuació durant els minuts que va disputar, no va acabar satisfet.

Pedri Gonzalez Barca Celta
Pedri González 

El centrecampista nascut l'any 2002 no acaba d'entendre el seu poc protagonisme amb 'La Roja', ni la pèrdua de confiança que ha experimentat per part de l'entrenador. És el primer que assumeix i que reconeix que no va estar a la seva millor versió durant la Copa del Món, i que no va protestar quan li van prendre el lloc. Un canvi que va sortir a la perfecció, ja que finalment van aconseguir l'objectiu que s'havien marcat, que era el de guanyar el títol.

Però ara que torna a estar en un gran moment de forma, com ha quedat comprovat en aquest inici de temporada a l'Spotify Camp Nou, Pedri esperava recuperar la seva condició d'intocable, com asseguren des de 'Goal'. I no li ha fet gaire gràcia que De la Fuente no li doni cap explicació, i se segueixi decantant pel crac del Paris Saint-Germain, encara que el sevillà també compleix a la perfecció sempre que juga.

A part, el debat sobre la compatibilitat entre l'ex de la UD Las Palmas i Rodri ja ha finalitzat. Ambdós han demostrat que poden jugar junts perfectament, i al Barça són socis habituals.

Pedri, obligat a reivindicar-se

Sí que s'espera que Pedri aparegui com a titular en el xoc contra Croàcia, un partit en el qual De la Fuente té previst realitzar molts canvis en l'alineació, per donar oportunitat a altres futbolistes.

I està obligat a reivindicar-se, i a recordar que ha de ser un fix amb 'La Roja'.