Al Barça preparen la seva venjança contra el Paris Saint-Germain després de tot el que ha passat al llarg dels últims anys. Joan Laporta i Deco estan farts d'haver de suportar com Nasser Al-Khelaïfi és capaç de reclutar diverses de les seves estrelles, i entre els exemples més mediàtics, es poden recordar fàcilment els d'Ousmane Dembélé, Neymar Júnior i Leo Messi. Però tampoc no es pot descuidar joves estrelles com Xavi Simons o Pedro Fernández.
El cas de l'hispano-filipí va ser el més recent de tots, ja que va succeir el mes de gener, i va fer molt de mal al Spotify Camp Nou. I és que ja estava totalment consolidat al primer equip, i s'havia convertit en una de les principals apostes de futur de Hans-Dieter Flick. Hi havia moltes esperances posades en la seva progressió, i no va agradar gens que es negués a signar l'ampliació del seu contracte, per mudar-se a un altre conjunt per motius econòmics.
No entenien els motius que el prometedor atacant nascut l'any 2008 tenia per voler dir adéu, encara que almenys van poder percebre una important compensació econòmica, propera als vuit milions d'euros. I ara, busquen pagar a l'equip dirigit per Luis Enrique amb la mateixa moneda, reclutant una de les joies amb més potencial de la plantilla, i que compta amb una magnífica reputació. El seu nom és David Boly,
Només té 17 anys, és de la generació del 2009, però ja ha pogut entrar en diverses convocatòries del tècnic asturià a la Ligue 1 i a la Champions League, tot i que sense arribar a debutar encara. Juga com a lateral dret, una demarcació on el Barça necessita reforços, però també pot actuar sense cap problema com a central, gràcies a la seva intel·ligència i el seu físic privilegiat. I és un habitual en les convocatòries de la selecció francesa sub 17, com ja ho va ser prèviament en la sub 16 i la sub 15.
Els informes que els observadors blaugranes han elaborat d'aquest prometedor defensa amb ascendència ivoriana són molt positius, i en recomanen el fitxatge sense dubtar-ho, com asseguren des del diari ‘Sport’.
Luis Enrique intenta convèncer Boly perquè es quedi al PSG
Luis Enrique sap que Boly està francament decebut per no haver tingut encara l'oportunitat de debutar professionalment, ja que pensa que està totalment preparat per a aquest repte.
Però ha intentat parlar amb ell per traslladar-li que aviat arribarà el seu moment, i que tingui una mica més de paciència. Així que li ha exigit que s'oblidi del Barça, i que romangui al PSG.
