Carles Puigdemont i Toni Comín ja són eurodiputats. Aquesta ha estat una de les notícies més destacades de la setmana passa en el món de la política catalana i europea. I des del divendres, quan els dos polítics catalans van anar a recollir les seves acreditacions temporals a la Cambra Europea, les reaccions s'han anat acumulant.

I una de les destacades, que ha arribat en les últimes hores, ha estat la de Joan Laporta, expresident del Barça, exdiputat al Parlament i exregidor de l'Ajuntament de Barcelona. "Dos catalans que amb dignitat i mantenint la posició han fet que Catalunya reforci la democràcia europea", ha compartit a través de les xarxes socials.

Una celebració de Laporta que arriba també després que  el TJUE sentenciés que el vicepresident Oriol Junqueras era eurodiputat des del mateix moment en què es van proclamar els resultats de les eleccions, però la foto compartida de Laporta ha estat amb Puigdemont i Comín.