El nom de Bernardo Silva torna a allunyar-se del FC Barcelona. Durant anys va ser un dels grans desitjos del club blaugrana. Especialment per reforçar el centre del camp i donar més qualitat a l'atac. Però aquesta vegada la història sembla totalment diferent. I al Barça ja assumeixen que el futbolista portuguès no vestirà de blaugrana.
La situació ha canviat molt respecte a altres mercats. En estius anteriors, el conjunt blaugrana va estar molt interessat en fitxar-lo. I l'internacional portuguès veia amb bons ulls aterrar a l'Spotify Camp Nou. Fins i tot hi va haver converses importants. Però ara l'escenari és diferent. El jugador és vist amb bons ulls com a complement, però no com a peça vertebral, cosa que es tradueix en una oferta a la baixa. I segons informacions del diari turc Fanatik, l'entorn del jugador considera insuficient la proposta blaugrana.
El Barça no es torna boig per Bernardo Silva
Jorge Mendes, l'agent del crac portuguès, ja treballa intensament per trobar un nou destí a un dels seus futbolistes més importants. I en les últimes hores hauria traslladat un missatge a Deco: ara mateix, Bernardo Silva no contempla la proposta del Barça.
En aquest sentit, l'equip que més fort està apostant és el Galatasaray. El conjunt turc prepara una proposta econòmica molt superior a la blaugrana. Tant en salari com en durada de contracte. De fet, a Turquia ja parlen de negociacions molt avançades. I tot apunta que Mendes viatjarà pròximament a Istanbul per intentar tancar definitivament l'operació.
Bernardo Silva, molt a prop del Galatasaray
Mentrestant, al Barça continuen xocant contra el mateix problema de sempre: el fair play financer. L'entitat presidida per Joan Laporta no pot competir actualment amb determinades ofertes. I això torna a passar factura en un fitxatge que feia anys que apareixia a l'agenda esportiva del club. La direcció esportiva valora moltíssim el talent del portuguès. Però no està disposada a tirar la casa per la finestra, tenint en compte que altres carències a l'equip requereixen urgència. I les xifres a les quals està disposat a arribar el club català fan pràcticament impossible l'operació.
També ha aparegut l'interès de la Juventus FC. Tanmateix, la proposta italiana també queda lluny de la del club turc. Tant a nivell salarial com en condicions globals. Per això, dins de l'entorn del futbolista consideren que l'opció del Galatasaray és actualment la més forta i la que té més possibilitats de tancar-se ràpidament. Així les coses, el serial entre Bernardo Silva i el Barça sembla acostar-se definitivament al seu final.
