A causa de la difícil situació financera que està passant el Barça en els últims mesos, els patrocinadors han cobrat una importància majúscula en l'actualitat del club. L'acord que va anunciar el club l'estiu passat amb Spotify va ser celebrat gairebé com un títol per una directiva blaugrana que treballa dur per intentar reflotar l'economia del club. En aquest sentit, feia mesos que l'equip de Joan Laporta buscava una marca que encaixés en les pretensions del club per ocupar la màniga de la samarreta del Barça i sembla ser que ja ha aparegut l'escollida.
Menys de 10 milions a l'any per rellevar Beko
Es tracta de la marca d'electrodomèstics neerlandesa Philips, que ja té cert bagatge al món del futbol sent un dels patrocinadors principals del PSV Eindhoven. Segons informa el periodista Víctor Malo a Culémania, la clàssica firma neerlandesa de televisors i electrodomèstics està decidida a assumir el llegat de Beko, empresa que en els darrers anys ha tingut un lloc a la màniga de la samarreta del Barça amb el seu logo minimalista blau i blanc.

Ara bé, la mateixa font citada anteriorment, apunta també que les xifres que pagarà la marca neerlandesa seran certament inferiors respecte a les que pagava la marca turca. Mentre que l'anterior patrocinador abonava un total de 19 milions d'euros anuals pel seu patrocini, Philips arribarà tan sols als 10 milions per any. No obstant això això, cal destacar que Beko tenia també espais a les samarretes d'entrenament del Barça i va firmar el seu acord en l'època en què Messi encara estava a Barcelona, fet que multiplicava les xifres dels acords.
Altres opcions que va tenir Laporta a sobre de la taula
Encara que l'acord encara no està tancat, els membres de la junta directiva del Barça i executius de l'àrea de màrqueting s'han reunit aquesta setmana a través d'una comissió delegada sobre patrocinis per tractar de formalitzar una unió que, probablement, començarà a activar-se de cara a la pròxima temporada, però que es podria anunciar ja durant aquest curs. D'aquesta manera, l'acord amb Philips està molt a prop d'arribar a bon port; tanmateix, Laporta ha tingut altres marques a sobre de la taula que per diversos motius no han acabat arribant a bon port.

Segons va informar el diari Món Deportivo a l'octubre una de les marques que més opcions tenia per ocupar la màniga de la samarreta del Barça ha estat Cupra. A més de la famosa marca de cotxes, Polkadot i Nexe, dues marques relacionades amb el món de les criptomonedes, van oferir bones ofertes per rellevar tenir un lloc en l'elàstica blaugrana, però encara que el sector d'aquestes empreses és un dels que més diners ofereixen, el Barça considera que la seva imatge no és favorable per al club i prefereixen no abusar-ne.