Rosalía, Drake, Ed Sheeran, Bad Bunny, The Weeknd, BTS... les estrelles de Spotify ara també seran les estrelles del Barça. La plataforma d’àudio en streaming més popular del món ja és oficialment el main partner i l'official audio streaming partner del club blaugrana des d'aquest divendres dia 1 de juliol del 2022 i fins al 2026.

Comença l'etapa de Spotify al Camp Nou

El Barça i Spotify uneixen l'esport i la música per "crear noves experiències d’entreteniment que revolucionin l’experiència del fan" i "oferir una plataforma única per connectar jugadors i artistes amb els seguidors d’arreu del món", expliquen. Una col·laboració estratègica que va més enllà del patrocini de la samarreta dels primers equips de futbol, tant femení com masculí, ja que és "un acord a llarg termini".

Aquesta nova era de Spotify amb el Barça, a més d'aparèixer en les equipacions dels equips de futbol, també té presència a la façana del Camp Nou, als seients de la graderia, a la banqueta del primer equip i de l'equip visitant i a través d’altres actius a peu de gespa. La marca sueca també apareixerà en actius publicitaris del club blaugrana i tindrà visibilitat tant en els actes com en les activitats institucionals.

Aquesta col·laboració destaca sobretot perquè l'estadi culer passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou, i des d'aquest divendres ja es pot veure el nou disseny exterior que rep els aficionats a les instal·lacions. La façana de la zona de tribuna del Camp Nou ha estat renovada i s'ha passat de Rakuten —l'antic patrocinador principal— a Spotify. Pedri González, Mapi León, Ansu Fati, Alexia Putellas, Pierre-Emerick Aubameyang i Aitana Bonmatí des d'avui són els protagonistes a l'estadi del Barça.

Una aliança històrica entre el Barça i Spotify

El president del Barça, Joan Laporta, apunta que aquest acord "històric" ajudarà a "apropar els seguidors de tot el món al Barça". I ha acompanyat una delegació de Spotify encapçalada per Marc Hazan, VP Freemium Partnerships and Business Development de la companyia sueca, que ha visitat el Camp Nou i les seves instal·lacions.

Spotify i el Barça ara comencen un camí plegats que suposarà un nou repte per a les dues empreses. El club blaugrana vol tornar a ressorgir en tots els aspectes i ho farà amb bona música de fons.

 

Imatge principal: La façana del Camp Nou amb el patrocini de Spotify / Foto: FC Barcelona