A Honda no renuncien al somni de tornar a veure Marc Márquez a les seves files. Tot i que saben que és complicat, pretenen aprofitar que finalitza contracte amb el Ducati Lenovo Team a finals del 2026, i no ha arribat a un acord per renovar. Es troben en converses, però encara no hi ha res tancat, i aquesta és una oportunitat interessant perquè Alberto Puig provi sort, amb l'objectiu de portar el fill pròdig a la que va ser casa seva durant tants anys.
La relació entre ambdues parts continua sent excel·lent, i el ‘93’ sempre s'ha mostrat agraït per la confiança que li van mostrar en el seu moment, quan encara era un total desconegut, i per deixar-lo sortir fàcilment quan va demanar anar-se'n, fa exactament dos anys. I a la marca de l'‘Ala Daurada’ per fi han vist la llum al final del túnel, com demostren els últims resultats que han obtingut, de la mà de Johann Zarco, Joan Mir i Luca Marini.

S'han mostrat més competitius, i enguany han deixat de ser la pitjor marca de MotoGP, competint en moments puntuals per entrar al podi, i fins i tot, per victòries. Encara tenen molta feina, però creuen que un pilot amb l'experiència i el talent de l'ilerdenc seria capaç d'estar lluitant pel títol, i no tindran cap problema a l'hora d'invertir grans quantitats de diners per recuperar el prestigi que han perdut.
L'evolució de la moto avança a un ritme frenètic, i l'arribada d'Aleix Espargaró com a pilot provador ha estat un encert total. Però a la fàbrica japonesa no es conformen, i el seu objectiu de cara al 2027 és fitxar una estrella mundial. S'ha parlat de noms com els de Pedro Acosta, Francesco Bagnaia, Fabio Quartararo o Jorge Martín, que sembla que és el gran candidat. Però el somni que té Puig és el retorn de Márquez.

I estaria disposat a fer una inversió absolutament descomunal perquè Marc traeixi Ducati, i aterri de nou a l'HRC Honda Factory Team.
Honda podria convertir Márquez en el pilot més ben pagat de la història
Honda té un pressupost infinit, que podrien invertir a convertir Márquez en el pilot més ben pagat de la història, un rècord que ja posseeix el mateix Marc. Perquè abans de marxar, percebia un salari de 25 milions d'euros anuals. Ara, a Ducati, cobra una mica menys de la meitat, 12 ‘quilos’.
I la marca de Tòquio podria arribar a posar-li prop de 30 milions sobre la taula en aquesta ocasió.