Mai és senzill tenir tota la plantilla satisfeta, un problema al qual s'han d'enfrontar tots els entrenadors. I és inevitable que hi hagi enfadaments i decepcions, en especial, quan parlem d'un club amb l'exigència i la pressió del Barça. Hans-Dieter Flick ha estat un magnífic gestor, i sempre ha aconseguit que es respiri un bon ambient al vestidor, i tenir una bona relació amb tots els futbolistes. Però això no implica que no hi hagi excepcions.
Perquè Roony Bardghji no ha desaprofitat l'oportunitat de queixar-se públicament pels pocs minuts que ha tingut al llarg del curs, i en especial, ara que ens trobem en el tram més decisiu. Opina que mereix molt més protagonisme, i que no entén les raons per deixar-lo a la banqueta en cada partit, quan sempre que és a la gespa deixa molt bones sensacions. “La veritat és que fins a aquest moment he tingut poc temps de joc” va començar dient la joia de 20 anys.

“Tinc paciència però, sincerament, penso que mereixia jugar més. No. Cent per cent no estic content, però això és el futbol. Respecto al màxim els que són a la plantilla des de fa temps, són els meus companys d'equip. Sé el que puc fer, tinc molta confiança en mi mateix”, va sentenciar l'internacional suec. Unes declaracions que, encara que siguin respectuoses, deixen clar que no està content amb la seva situació actual.
I raons no li falten al ‘19’ per mostrar-se decebut. Durant l'últim estiu, va rebutjar moltes ofertes de clubs que li prometien un paper protagonista, per poder complir el somni de la seva infància, i aterrar al Spotify Camp Nou. Joan Laporta i Deco li van garantir que seria important en les rotacions, i el van convèncer perquè es decantés per vestir de blaugrana, però amb ‘Hansi’ ha estat un actor totalment secundari.
Així ho demostren les discretes estadístiques de Bardghji, amb un total de 615 minuts disputats, repartits entre 22 enfrontaments entre totes les competicions, en els quals ha anotat dos gols i ha fet quatre assistències.
Flick ja sap que Bardghji té intenció d'abandonar el Barça
Flick valora positivament les condicions i el potencial de Bardghji, qui el va sorprendre durant la pretemporada. I està convençut que és un recanvi fantàstic per a Lamine Yamal. El problema és que la competència en l'atac és massa elevada.
Però espera que es quedi al Barça, almenys, durant un altre any més. No obstant això, la intenció de l'ex del Malmö i del Copenhaguen danès és fer les maletes pròximament, com avancen a ‘Samnytt’.