Gerard Piqué manté intactes les seves inquietuds empresarials. És per això que ha decidit entrar al negoci del futbol fantasy com a inversor de l'empresa franceses Sorare, que acaba d'anunciar una ampliació de capital de 3 milions d'euros aportats pel futbolista català i el fons nord-americà Cassius Family, de l'exvicepresident de Coca-Cola Emmanuel Seuge.

A través de la seva companyia Kosmos, Gerard Piqué és conegut per impulsar noves tendències al món de l'esport, ja que els aficionats ja no busquen només consumir futbol com a entreteniment, sinó que volen participar de maneres noves.

"Hi ha un enorme potencial en el segment dels jocs esportius en aquesta economia digital on l'atenció de les audiències és l'única moneda realment important. Tinc ganes d'ajudar Sorare a expandir els seus acords amb diferents lligues de futbol, clubs i jugadors de tot el món per construir la millor experiència de fantasy futbol que existeixi," ha afirmat sobre això Piqué.

Gegants europeus que s'han unit a Sorare el 2020

Sorare és un joc de futbol fantasy on els gestors poden intercanviar col·leccionables digitals oficials. Llançat el desembre de 2019, Sorare té la missió de desbloquejar l'afició al futbol de les persones al món online. Des dels seus inicis, el joc de Sorare ha atret més de 55.000 usuaris amb un volum de vendes de més d'1,2 milions d'euros el novembre de 2020.

Alguns dels equips de la Champions League de 2020 han llançat les seves targetes digitals a Sorare aquest any, com el Bayern de Munic, el Porto, el Paris Saint-Germain o la Juventus de Torí.

Gerard Piqué Barça EuropaPress

Gerard Piqué és una gran emprenedor / Europa Press

Els aficionats volen una relació més propera amb el futbol

Encara que és cert que molts aficionats han col·leccionat i intercanviat cromos de jugadors durant dècades, això estava limitat al paper físic. L'objectiu de Sorare és portar aquesta experiència al món online.

La companyia està creant tot un univers de jocs amb targetes digitals on les persones poden expressar la seva afinitat a un club o a un jugador, construir identitats i relacions amb ells. Les targetes de Sorare funcionen mitjançant un sistema de llicències i s'emeten en edicions limitades.

 

Imatge principal: Gerard Piqué, amb una samarreta de Sorare, l'última empresa en la qual ha invertit / Sorare