Hans-Dieter Flick no pot ocultar que està molt dolgut i decebut per les dures crítiques destructives que ha rebut de part de diverses peces del Barça. Perquè no són pocs els jugadors que s'han queixat per l'estil de joc que imposa, que ja no és tan efectiu com l'any anterior. Han perdut el factor sorpresa, i això ha permès que la resta de rivals desxifrin els seus trucs, i siguin capaços de superar-los, com s'ha vist en diversos partits.
La trampa del fora de joc ja no és efectiva, i clarament s'han vist ressentits per la baixa d'Íñigo Martínez, al qual troben molt a faltar, com molta gent va advertir quan es va anunciar la seva sortida a l'Aràbia Saudita. No hi ha ningú que hagi pogut assumir la responsabilitat de convertir-se en el líder de la defensa, i Pau Cubarsí ha decebut amb les seves actuacions, mentre que Ronald Araújo tampoc ha pogut complir amb les expectatives.

I els dubtes no només s'han instal·lat al vestidor del Camp Nou. L'afició també haorical a ‘Hansi’ que realitzi algunes modificacions en el sistema, per no apostar per un estil tan ofensiu i arriscat, que provoca que sigui molt senzill que els contraris arribin a l'àrea blaugrana sense oposició. I analistes com Thierry Henry o Ruud Gullit han arribat a afirmar que no tenen cap opció de conquerir la Champions League si continuen igual.
Unes crítiques que han fet molt de mal a Flick, com han explicat des del portal ‘Culémania’. Perquè creu que es mereix un crèdit, després de l'excepcional feina que va fer la campanya anterior, en el seu primer any al Barça. No s'ha d'oblidar que va arribar a un equip en hores baixes, molt afeblit, i que venia de signar una temporada desastrosa amb Xavi Hernández. I sense la necessitat de portar nous reforços, tan sols Dani Olmo, va aconseguir que conquerissin tots els títols a nivell nacional, i fossin eliminats a semifinals de la Lliga de Campions.

Tot això, practicant un estil de joc ofensiu i alegre, que va donar moltes alegries a la grada, i que va regalar alguns partits memorables, amb remuntades agòniques.
Flick no entén la desconfiança
Flick no entén com la gent té tan poca memòria, i ja desconfien dels seus plantejaments i dels seus mètodes. I opina que el problema que ha tingut el Barça han estat les lesions, no la seva proposta de joc.
L'exentrenador del Bayern de Munic es defensa argumentant que ha tingut baixes molt sensibles des que va iniciar el curs, i encara no ha pogut presentar el seu onze de gala.