El FC Barcelona viu un moment decisiu en la Champions League, i encara que el focus està posat en el duel de semifinals davant de l'Inter de Milà, hi ha un tema que comença a generar soroll al vestidor: el descontentament creixent de Fermín López. El jove centrecampista andalús, que ha estat un dels jugadors més destacats en les últimes setmanes, no entén per què, una vegada més, es queda fora de l'onze inicial en una cita tan rellevant.

L'empat a tres gols en l'anada ha deixat tot obert en aquesta eliminatòria. L'equip de Hansi Flick es juga el passi a la final en el sempre complicat Giuseppe Meazza, i per a això, el tècnic alemany ha optat per mantenir la seva confiança en un centre del camp més conservador i amb noms més consolidats. Frenkie de Jong, Pedri i Dani Olmo partiran com a titulars gairebé segurs. Una decisió que relega Fermín a la banqueta en un moment on el jugador sent que mereix més protagonisme.

Fermín Nmecha Barça Borussia Dortmund / Foto: EFE
Fermín López Barça Borussia Dortmund / Foto: EFE

Fermín López, molest amb la falta de protagonisme en partits importants

El jugador de la Masia considera que ha respost amb escreix cada vegada que ha tingut minuts. El seu sacrifici en els entrenaments, el seu impacte estadístic positiu en el joc de l'equip, i el seu rendiment golejador des de la segona línia, són arguments sòlids que avalen la seva frustració. A més, la seva suplència en l'últim partit de lliga davant el Reial Valladolid semblava una pista clara que seria de la partida aquest dimarts. Però no serà així.

En la interna del vestidor culer es comença a percebre que Fermín està cansat d'esperar. Als seus 21 anys, i amb una projecció evident, el jugador no vol que la seva carrera s'estanqui a la banqueta d'un equip on, si bé valora la seva formació, no troba la continuïtat necessària.

La segona història de Fermín / Instagram
Fermín López / Instagram

No descarta escoltar ofertes

Si la situació es manté intacta en el que ve per davant, l'andalús es plantejarà escoltar ofertes que li garanteixen més protagonisme fora del Barça. I pretendents no li falten. No s'ha d'oblidar que Fermín és campió de l'Eurocopa i medalla d'or amb Espanya en els Jocs Olímpics. I encara que en l'Euro no va ser protagonista, en els JJOO de París sí va tenir un pes molt important.